شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی شما با حضور محمود احمدی ن‍‍ژاد، رسماً افتتاح شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این شبکه تنها به‌صورت دیجیتال پخش می‌شود و پوشش آن سراسری و 24 ساعته خواهد بود.

وجه غالب و گرایش عمده برنامه‌های این شبکه، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

رئیس جمهور هنگام بازدید از بخش های ماهواره ای شبکه شما گفت: در تولیدات فرهنگی زمانی موفق هستیم که همه انگیزه ها و استعدادهای موجود را به هم گره بزنیم.

آقای احمدی نژاد افزود: سرزمین ایران سرشار از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی مختلف است و از هنگامی که صدا و سیما این عرصه را باز کرده است که استان‌ها هم بتوانند برنامه‌های مختلفی تولید کنند و برای پخش در شبکه سراسری به مرکز بفرستند تا برای عموم پخش شود، تنوع و غنای برنامه‌ها و همچنین جذابیت آنها بسیار بالا رفته است.

رئیس جمهور اضافه کرد: اندیشه‌ای در گذشته بود که تولید برنامه‌ها برای پخش در شبکه سراسری را به مرکز کشور منحصر می‌کرد و این یعنی محروم کردن خیلی از استعدادها و انگیزه‌ها.

آقای احمدی نژاد خاطرنشان کرد: زمانی موفق هستیم که این استعدادها را هم‌راستا کنیم و بدانیم که برنامه‌های تولیدی را برای کل ایران و برای دنیا می‌سازیم و اگر کسی کاری ارزشمند انجام دهد مورد توجه و عنایت قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه تولید برنامه‌های مختلف در مراکز استان‌ها و پخش از شبکه سراسری سیاست خوبی است، تصریح کرد: با گسترش این فضا و حمایت‌های بیشتر ان شاء الله این سیاست نیز کامل‌تر خواهد شد و روزی خواهد رسید که از هر استان و شهرستان تولیداتی بیرون بیاید که در همه جهان قابل عرضه باشد.

بر اساس این گزارش، هنگام بازدید رئیس جمهور از بخش‌های مختلف شبکه شما مسئولان این شبکه و همچنین رئیس صدا و سیما درباره این شبکه و اهداف آن توضیحاتی به آقای احمدی‌نژاد ارائه کردند.

رئیس جمهور را در این مراسم آقای ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما همراهی می‌کرد.

آقای احمدی نژاد پس از افتتاح این شبکه، از بخش‌های مختلف از جمله مرکز پخش و بخش ارتباطات ماهواره‌ای شبکه شما دیدن کرد.

کد خبر 141672
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز