مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

گروه شهری: به مناسبت ماه مبارک رمضان کالاهای عرضه‌شده در فروشگاه‌های شهروند از تخفیف 5 تا 25 درصدی برخوردار خواهند بود.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با بیان اینکه از 5‌روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان، فروش فوق‌العاده فروشگاه‌های شهروند آغاز می‌شود، گفت: در ماه مبارک رمضان، مجموعه کالاهای خوراکی فروشگاه‌های شهروند 5 تا 25 درصد تخفیف دارند. قدرت گودرزی در مورد اقداماتی که در مجموعه فروشگاه‌های شهروند برای ماه مبارک رمضان به انجام رسیده گفت:

‌از یک ماه گذشته برای تأمین مواد غذایی ماه رمضان جلساتی برگزار و مقرر شد، از 5 روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان، فروش فوق‌العاده فروشگاه‌های شهروند آغاز شود. وی عنوان کرد: کالاهای خوراکی فروشگاه شهروند در ماه رمضان از 5 تا 25 درصد تخفیف ویژه برخوردار است که از جمله آنها می‌توان به خواربار، حبوبات، سبزیجات تازه و منجمد، خشک، رشته آش، چای، خرما، ماکارونی، عسل، گردو، نبات و فراورده‌های لبنی و پروتئینی اشاره کرد.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند همچنین اضافه کرد: هنگام افطار نیز انواع سوپ، آش، چای و قهوه، آب‌میوه شیر و کیک در مقابل فروشگاه‌های شهروند به‌طور رایگان به مردم روزه دار ارائه می‌شود. گودرزی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته، قیمت اقلام خوراکی در ماه رمضان گران می‌شد، گفت: فروشگاه شهروند از سال گذشته با تخفیفی که بر اقلام خوراکی تخصیص داده سبب شد که برای نخستین بار در کشور قیمت کالاهای غذایی در ماه مبارک ارزان‌تر شود و امسال نیز با حفظ کیفیت بالای کالاهای خوراکی، قیمت آنها همچنان ارزان‌تر ارائه می‌شود.

کد خبر 141077
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز