هنوز چند روز از اعلام خبر عرضه کالای کالا‌برگی و سبد کالایی به کارمندان، کارگران و نیروهای مسلح نگذشته که این طرح‌ها در ابهام قرار گرفته ‌است.

رئیس ستاد بسیج اقتصادی کشور دلیل این ابهام را تامین نشدن اعتبار مربوطه اعلام کرده است. بهمن حاجعلی به فارس گفت: کالابرگ‌های این ماه هنوز تأمین اعتبار نشده است و ما منتظر جلسه‌ای هستیم تا در این خصوص تشکیل شود و امیدواریم طی یک تا 2 روز آینده این جلسه برگزار شود. وی در تشریح دیگر اقدامات تنظیم بازار ماه مبارک رمضان گفت: برای ماه مبارک رمضان سبد کارمندی درنظر گرفته شده اما تأمین اعتبار آن باید توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری انجام شود که هنوز این اتفاق هم نیفتاده است.

عرضه گسترده کالاهای اساسی

معاون وزیر بازرگانی از عرضه گسترده ذخایر کالاهای اساسی و مواد پروتئینی در آستانه ماه مبارک رمضان با قیمت مناسب خبر داد. محمدحسن نکویی‌مهر در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه برخی از اقلام ذخایر کالایی همچون مواد پروتئینی به‌صورت مستقیم در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود، افزود: در مورد دیگری کالاهایی که مورد نیاز است، بحث آزادسازی ذخایر کالایی انجام خواهد شد و این ذخایر به بازار تزریق می‌شود.

کد خبر 139461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز