مادر جوان ناهی از منکر گفت: من از وزارت بهداشت شاکی هستم و به زودی در دادسرای کارکنان دولت از شخص وزیر بهداشت شکایت خواهم کرد

بیمارستان

چون به قول خود مبنی بر عدم پخش فیلمی که از فرزند من تهیه کرده بودند، عمل نکرد.

علی خلیلی، طلبه جوان ناهی از منکر شنبه شب در بلوار پروین تهرانپارس از سوی اراذل و اوباش مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن به‌شدت مجروح شد.

مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت در تاریخ 27 تیر به نقل از مادر این جوان مدعی شد که آنها فقط به 2 یا 3 بیمارستان مراجعه کردند و این بیمارستان‌ها موفق به پذیرش وی نشدند. مشتاق‌فر، مادر این جوان در گفت‌وگو با فارس، با انتقاد از وزارت بهداشت به‌خاطر عدم‌پذیرش علی از سوی 26 بیمارستان گفت: وزیر بهداشت وقتی به بیمارستان آمد به تیم همراه وی گفتم که راضی به فیلمبرداری نیستم و حق ندارید این کار را بکنید.

اما به من گفتند که ما این فیلم را فقط برای آرشیو وزارت بهداشت و حل مشکلات مردم می‌خواهیم و شخص وزیر هم به من قول داد که فیلم از تلویزیون پخش نشود اما سؤال من این است که خانم وزیر، با این فیلم قرار بود چه مشکلی از مردم را حل کنند؟ با این فیلم مشکل بیمارستان‌هایتان حل شد یا مشکل پزشکانی که هیچ‌کدام در بیمارستان نبودند؟

مادر طلبه ناهی از منکر با بیان اینکه چرا فرزند من باید5 ساعت بعد از مجروح شدن، آن‌هم از ناحیه گردن، به اتاق عمل برود، گفت: چرا وزیر بهداشت باید در تلویزیون بگوید فقط 2 یا 3 بیمارستان؟ او را پذیرش نکرده‌اند. چرا در مصاحبه صحبت‌های من حذف شده بود و چرا فقط به صحبت‌های وزیر بهداشت اکتفا شد؟

مادر این جوان گفت: علی فقط 19 سال سن دارد. او اصلاً آدمی سیاسی نبود و فقط دغدغه نجات همسالان خود از وضعیت نامناسب فرهنگی جامعه را داشت، اما سؤال من از مسئولان این است که اگر به‌جای فرزند طلبه من، این اتفاق برای جوان دیگری رخ می‌داد آیا وزیر بهداشت، نمایندگان مجلس و سرداران و مسئولان دیگر به عیادت او می‌آمدند؟ مسئولان بپذیرند که در بیمارستان‌ها مردم با مشکل روبه‌رو هستند و زمانی که ده‌ها پزشک پاسخگوی یک بیمار نیستند، مردم چگونه به آرامش خواهند رسید؟

کد خبر 140922
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز