مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: برای ساخت و توسعه مترو ماهانه حداقل به 50 میلیارد تومان نیاز داریم که اگر اعتبارات مصوب مترو به موقع پرداخت نشود، روند ساخت و توسعه خطوط با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  شهرداری تهران، سما، هابیل درویش با بیان این مطلب اظهار کرد : با اعتباراتی که شهرداری تهران از ابتدای سال تاکنون پرداخت کرده کارها را به هر نحو که شده، پیش برده ایم اما نیازمند آن هستیم که دولت نیز اعتبارات مصوب را به موقع و به طور کامل پرداخت کند.

 وی افزود: از ابتدای سال، مبلغی برای بخش عمرانی و ساخت و ساز به صورت علی الحساب از سوی دولت به مترو  پرداخت شده است اما برای آن که روند توسعه مترو مطابق با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و سریع پیش رود نیازمند حمایت‌های بیشتر و جدی‌تر و پرداخت کامل و به موقع اعتبارات مصوب هستیم .

 مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: ایستگاه کهریزک ، شیخ الرئیس، استاد معین و تجریش ایستگاه‌هایی هستند که تا پایان تابستان به مرور به بهره برداری خواهند رسید.

 درویش تصریح کرد: مدتی است که ایستگاه کهریزک مورد بهره برداری قرار گرفته و شهروندان استقبال بسیار خوبی از این ایستگاه داشته‌اند. این ایستگاه به زودی افتتاح رسمی خواهد شد و همچنین ایستگاه شیخ الرئیس از توسعه شرقی خط 4 مترو تهران نیز تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

 وی ادامه داد: هم اکنون یک سری از واگن‌ها و تجهیزات مترو به گمرک رسیده که برای ترخیص آن‌ها نیازمند تامین اعتبارات هستیم که امید است با پرداخت اعتبارات مصوب این واگن‌ها در گمرک خاک نخورند و هرچه سریعتر وارد خطوط شده و در خدمت مردم قرار گیرند.

کد خبر 140194
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز