مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

گروه شهری: تاخیر دولت در پرداخت تسهیلات ارزی و دیگر تعهدات مالی در خصوص مترو که توسط مجلس مصوب شده بود موجب شد تا رئیس مجلس در نامه‌ای به کمیسیون امور شوراها خواستار پیگیری جدی این موضوع شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اعلام این خبر تاکید کرد: به‌دلیل تاخیر زیادی که دولت در پرداخت تعهدات خود داشت، دکتر لاریجانی طی نامه‌ای از کمیسیون مربوطه خواستار پیگیری جدی موضوع شد. این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: دولت باید به تعهدات خود که در قانون آمده عمل می‌کرد تا بار عدم‌اجرای قوانین بر دوش مردم نباشد اما متأسفانه گاهی اوقات دود آتش اختلافات مسئولان کشوری به چشم مردم می‌رود.

سید کاظم جلالی اذعان داشت: دولت به تعهدات مالی خود در قبال حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص در شهر تهران عمل نکرد و به تبع آن شهرداری ناچار به افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس شد. از این‌رو نمایندگان موضوع عدم‌پرداخت بودجه‌های دولت به شهرداری را با جدیت پیگیری می‌کنند. او بی‌توجهی دولت به تحقق قوانین مصوب مجلس را امری ناصواب خواند و گفت: وظیفه دولت اجرای قوانینی است که در مجلس وضع می‌شود. اما متأسفانه بی‌توجهی دولت به این قوانین امری ناصواب است که فشار آن تنها بر دوش مردم است. این در حالی است که مردم مستحق این سختی‌ها نبوده و نمایندگان برای حل این معضل حتما دست به کار خواهند شد.

کد خبر 139008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز