گروه شهری: 49 واگن یک طبقه و 36 واگن 2طبقه از گمرک ترخیص شد.

مترو

مدیرعامل شرکت مترو تهران از ترخیص سری جدید واگن‌های مترو از گمرک خبر داد و گفت: با تامین اعتبارات مورد نیاز توسط شهرداری توانستیم 85 واگن جدید مترو را از گمرک ترخیص کنیم که این واگن‌ها اکنون در حال آماده‌سازی‌ هستند.هابیل درویش اظهار کرد: برای ترخیص این واگن ها اعتبارات مورد نیاز از سوی شهرداری پرداخت شده که این واگن‌ها با اولویت خط 4 به‌زودی وارد خطوط می‌شوند.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته امسال هر دو ماه سری جدیدی از واگن‌ها به گمرک می‌رسد که برای ممانعت از توقف آنها در گمرک و ورود سریعشان به خطوط، نیازمند تامین بموقع اعتبارات مصوب مترو هستیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه تاکید کرد: درصورت تامین بموقع اعتبارات مورد نیاز برای ترخیص واگن‌ها از گمرک و ورود آنها به خطوط، قادر خواهیم بود که همزمان با مهرماه و آغاز سفرهای آموزشی ظرفیت جابه جایی مترو را افزایش دهیم. درویش تصریح کرد: به جز واگن‌های ترخیص شده، اخیرا سری جدیدی از واگن‌ها به گمرک رسیده که برای ترخیص این سری 67 واگنه (49 واگن یک طبقه و 18 واگن 2 طبقه) نیز به حدود 38 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

درویش افزود: اولویت اول به کارگیری واگن‌های جدید، خط 4 مترواست تا بتوانیم خدمات‌رسانی مناسبی در این خط داشته باشیم و سر فاصله حرکت‌ها را به حالت مناسب و معمول برسانیم، سپس در راستای کاهش سرفاصله حرکت قطارها در سایر خطوط مترو اقدام خواهد شد.

کد خبر 139361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز