همشهری آنلاین : مشاور وزیر علوم با تاکید بر هماهنگی بیشتر بین آزمون‌های دانشگاه آزاد و سایر آزمون‌های سراسری، به اساسنامه دانشگاه آزاد اشاره و ابراز امیدواری کرد تا آزمون‌های این دو نهاد با هماهنگی بیشتری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس طائب درباره آخرین وضعیت ادغام کنکورهای دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت علوم ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس، یک نهاد آزمون مستقل ایجاد کرد و بر این اساس در تمام مقاطع دانشجو جذب می کند و این روند در سال‌ جاری هم ادامه دارد.

وی افزود: شکل و روال پذیرش دانشجو در این دانشگاه یک فرم مستقل دارد و امسال هم بر همان منوال دانشجویان دکتری هم حتی در این دانشگاه پذیرفته شدند.

طائب خاطر نشان کرد: امید است بر اساس اساسنامه جدید دانشگاه آزاد، هماهنگی بیشتری بین مجموعه های علمی کاربردی، پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه های وزارت علوم از یک سو و دانشگاه آزاد از سوی دیگر صورت گیرد تا روال پذیرش شکل یکسان تری به خود گیرد که البته این هماهنگی در حال حاضر هم وجود دارد.

مشاور وزیر علوم یادآوری کرد: الزاماً پذیرش دانشجو نباید در یک جا انجام شود اما هماهنگی بیشتری در شکل و چگونگی این آزمونها باید صورت گیرد.

کد خبر 140080

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز