دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۷
۰ نفر

نگران نباشید؛ این فضاپیما با گلابتون کار می‌کند

هفته‌نامه دوچرخه شماره 609

ایران، تهران، اورژانس خبری ناخنک (یا همان اوخنا)

حالا که تابستان فرا رسیده است و همه در تکاپو برای استفاده از این تعطیلات هستند، عده‌ای می‌خواهند با برنامه‌ریزی دقیق این روزهای خوب و خوش را خراب کرده و اوقات نوجوانان و کودکان را دمپایی(این یک اصطلاح جدید است) کنند.

به گفتة اوشکول‌آبادی از سطح شهر، تعدادی از مدیران در سمینار سه ماهة برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت شرکت کرده و تصمیم دارند امسال نیز همچون پارسال برای سپری کردن اوقات فراغت نوجوان‌ها برنامه‌ریزی دقیقی بفرمایند. این عزیزان که از سراسر کشور جمع شده‌اند، نسبت به مسائل خیلی آگاه هستند و از توانایی زیادی برای برنامه ریزی، برنامه سازی، برنامه فروشی و برنامه اندازی و کلاً دمپایی‌ سازی برخوردارند.

به گفته شمسی خانم به نقل از برو بچه‌های واحد مرکزی جیگر، در اولین روز این سمینار مدیران اعلام کردند که برای برنامه ریزی تابستان سه ماه کافی نیست و نیاز به زمان بیشتری ملاحظه می‌شود. سخنگوی این سمینار اعلام کرد برای برنامه ریزی دقیق که بتوانیم حرف اول را در جهان بزنیم، باید انرژی داشته باشیم و برای این که انرژی داشته باشیم، باید میوه و شیرینی و چیزهای مقوی بخوریم، بنابراین سفارش داده‌ایم که انبارها را پُر کنند، ولی هنوز که هنوز است این مش‌صادق گلابی‌ها را نیاورده است. او با توجه به نقش گلابی در پرورش استعدادهای درخشان گفت: «گلابی خیلی خوب است.» وی در ادامه گفت: «گلابی خیلی معرکه است.» وی سپس افزود: «گلابی خیلی جیگر است.» و اضافه کرد: «به جون مامانم راست می‌گم.» او اطلاعات بیشتری در این زمینه نداد.

کارشناسان مسائل فضایی معتقدند اگر چنانچه به جای پیاز و سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی، گلابی بکاریم، مشکل اوقات فراغت بچه‌ها حل خواهد شد. اما کارشناسان مسائل کشاورزی می‌گویند این فضولی‌ها به کارشناسان فضایی نیامده است. گویا آنها در حال آماده سازی طرحی هستند که بتوانند تابستان‌ها بچه‌ها را بفرستند به فضا تا پدر و مادرها بتوانند یک نفس راحتی بکشند. اما آماده سازی این طرح هفتاد سال طول می‌کشد. منابع خبری می‌گویند برای ساخت این فضاپیماها مشکلی نیست. مشکل سوخت این فضاپیماست، زیرا با سهمیة کارت سوخت فقط می‌شود تا نزدیکی‌های لایه ازون رفت. آنها به دنبال راهی هستند که بتوانند از گلابی سوخت موشک تهیه کنند. این سوخت که «گلابتون» نام دارد آخرین امید مسئولان برای خروج از بن بست تابستان است. شما چه فکری می‌کنید؟ آیا آنها می‌توانند از این بن‌بست خارج شوند؟

شنگول اشکول‌آبادی

سطح شهر

کد خبر 139985
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز