همشهری‌آنلاین: ششمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، با عنوان سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

Media literacy

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، نشست تخصصی سواد رسانه‌ای با حضور استادان و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه‌: دکتر حسین افخمی، استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه‌ طباطبایی؛ احمدرضا دالوند، طراح، گرافیست و مدیر هنری مطبوعات و دکتر نظام بهرامی کمیل، کارشناس، پژوهشگر و مجری این برنامه، روز دوشنبه 20/4/90 از ساعت 10 تا 12 در سرای روزنامه‌نگاران ایران برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش؛ سواد رسانه‌ای، بستری منطقی برای تجزیه و تحلیل تولیدات رسانه‌ای در اشکال گوناگون است. در فضای پیچیده و شرایط اشباع رسانه‌ای جهان امروز همه مخاطبان نیاز دارند بدانند که چگونه در برابر حجم انبوه اطلاعات و پیام‌های مختلف رسانه‌‌ای واکنش نشان داده و با کاربرد مهارت های لازم ،گزینش‌های صحیحی از پیام‌ها داشته باشند.

توجه به این ضرورت و ایجاد زمینه‌های مناسب برای ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها را بر آن داشت تا عنوان این سری از نشست‌های خود را به بحث سواد رسانه‌ای اختصاص ‌دهد.

در این جلسه استادان و دست‌اندرکاران این حوزه به بررسی نقش سواد رسانه‌ای و شیوه‌های عملکرد رسانه‌های گوناگون در عرصه های مختلف خواهند پرداخت.

 

لازم به ذکر است: شرکت در این جلسه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

 

نشانی: خیابان ولیعصر‌‌، سه راه شهید بهشتی‌،خیابان شهید اکبری‌‌‌ (مستوفی سابق)، شماره 24 (جدید)، موسسه نشر آوران، سرای روزنامه‌نگاران ایران

 

کد خبر 139752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز