شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اداره پلیس آلمان کرکس‌هایی را که برای یافتن اجساد آموزش داده بود به خاطر کوتاهی در انجام وظیفه و نزاع با یکدیگر اخراج کرد.

کرکس

به گزارش مهر، سال گذشته راینر هرمان، کمیسر اداره پلیس هانوفر ایده استفاده از کرکس‌ها را برای کشف اجساد مفقوده ارائه کرد.

از آن زمان، سه کرکس برای عملی کردن این ایده عضو نیروی پلیس شدند و تحت آموزش قرار گرفتند. اکنون پس از گذشت یکسال، شکست این طرح رسما اعلام شد و این پرندگان از شغل خود اخراج شدند.

این کرکس‌ها موفق نشدند اجساد انسان را از اجساد حیوانات تشخیص دهند. همچنین این پرندگان به جای انجام وظیفه خود ترجیح می‌دهند با یکدیگر مبارزه کنند و به جای پرواز مدت زمان زیادی را به راه رفتن روی زمین می‌گذرانند.

اخراج کرکسها از اداره پلیس آلمان!

شرلوک (برگرفته از نام شرلوک هولمز)، خانم مارپل (بر‌گرفته از شخصیت مجموعه داستانهای آگاتا کریستی) و کلمبو (برگرفته از شخصیت سریال کارآگاه کلمبو) نام سه کرکسی هستند که در پارک پرندگان "والزرود" در "ساکسونی سفلی" واقع در شمال آلمان تحت آموزشهای پلیس قرار داشتند.

براساس گزارش ایندپندنت، در این آموزشها "شرلوک" نه تنها موفق نشد جسد انسان را از جسد حیوان تشخیص دهد بلکه همچنین از بیرون رفتن از محدوده پارک بسیار هراس داشت.

خانم مارپل و کلمبو که از باغ وحشی در اتریش به آلمان آورده شده بودند نیز نتوانستند رفتار بهتری از خود نشان دهند.

مربی این پرندگان در این خصوص به تلخی توضیح داد: آنها بیشتر وقت خود را صرف دعوا با هم می‌کنند.

کد خبر 139256
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز