همشهری‌آنلاین: سه نفر از عاملان اصلی جنایت خمینی شهر اصفهان هنگام فرار از کشور در زاهدان دستگیر شدند

به گزارش واحد مرکزی خبر، جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعاتی پیش ماموران پلیس آگاهی این استان با همکاری گروه‌های اعزامی از پلیس آگاهی استان اصفهان و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان سه نفر از عاملان اصلی پرونده جنایت خمینی شهر اصفهان را دستگیر کردند.

چهارشنبه چهار خرداد، در مهمانی خانوادگی‌ در یکی از باغ‌های اطراف خمینی شهر که شرکت کنندگان آن بدون رعایت موازین به جشن وپایکوبی مشغول بودند، عده ای اراذل و اوباش منطقه با اطـلاع از این موضوع و هماهنگی با دیگر دوستان خـود ضمن ورود به داخل باغ، زنان و دختران آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند.

سرهنگ طاهر افزود: با تلاش و پیگیری‌های مستمر ماموران پلیس آگاهی، مخفیگاه این متهمان که به قصد خروج از کشور وارد سیستان و بلوچستان شده بودند در مناطق حـاشیه شهر زاهدان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

وی گفت: ساعاتی پیش در عملیاتی ویژه و با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی این سه متهم 19، 26 و 27 ساله قبل از اینکه موفق به فرار شوند به چنگ ماموران قانون افتادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از متهمان یک دستگاه خودرو پژو، چند فقره چک و 10 عدد سیم کارت توقیف شد.

سرهنگ طاهر افـزود: در این عملیات همچنین فردی که قصد داشت متهمان را از کشور خارج کند دستگیر شد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دستگیر شدگان سوابق کیفری چـون نزاع ، اخلال در نظم عمومی و قاچاق مواد مخدر در پرونده خود دارند

کد خبر 137769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز