فرمانده انتظامی استان اصفهان آزارو اذیت مردم، قاچاق موادمخدر، شرارت اراذل و اوباش و سرقت را از جمله جرایمی دانست که موجب کاهش احساس امنیت می‌شود و برخورد ریشه‌ای با این جرایم را عامل افزایش احساس امنیت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سردار کرمی در نشست مشترک نیروی انتظامی با دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه قضایی ادامه داد: باید روی باندها و ریشه‌یابی جرایم تمرکز کنیم و دریابیم که ریشه این جرایم چیست؟ برای همین اگر ریشه‌ای عمل شود و بتوانیم باندهایی را که به ترویج و توسعه جرایم کمک می‌کنند متلاشی کنیم، قطعاً خیلی بهتر خواهد بود و احساس امنیت را نیز افزایش می‌دهد. وی در ادامه به وقوع حادثه خمینی شهر و سرقت همزمان از 4 مغازه در اصفهان اشاره کرد و افزود:

این موارد از حوادث طبیعی است که در تمام شهرها و استان‌ها رخ می‌دهد که با رسانه‌ای شدن آن بزرگ‌نمایی شد اما ظرفیت مردم اصفهان آنقدر بالاست که با اینگونه موارد احساس امنیت آنان کاهش نمی‌یابد. رئیس‌پلیس استان اصفهان در ادامه استفاده از تمام توان و ابزار، اولویت‌بندی جرایم و تمرکز روی باندها و ریشه‌ای عمل‌کردن در مورد آسیب‌ها را از جمله اقدامات مؤثر نیروی انتظامی در زمینه ارتقای احساس امنیت مردم ذکر کرد و یادآور شد: باید اولویت جرم توسط دستگاه قضایی مشخص شود و نیروی انتظامی نیز براساس آن اولویت، برنامه‌ها و اقدامات ویژه خود را متمرکز کند و با مجرمان به شدیدترین وجه برخورد کند.

کد خبر 138478

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز