دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

گروه حوادث: 2نفر از اشرار باسابقه شهرستان قم با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، یکشنبه‌شب گذشته در خیابان‌های این شهر گردانده شدند.

سیف‌الله و علیرضا هر دو معروف به قزل‌باش از جمله اراذل و اوباشی بودند که به اقدامات شرورانه خود نسبت به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم اقدام کرده و نارضایتی جمعی اهالی محدوده حوزه 30 کلانتری قم را فراهم آورده بودند. این دو متهم با انجام عملیات‌های غافلگیرانه توسط ماموران انتظامی بازداشت شده و پرونده آنها با توجه به تعداد زیاد جرائم انتسابی همچنان در حال رسیدگی است. این افراد همچنین به اتهام تهیه و توزیع مواد‌مخدر، مشروبات الکلی، تجاوز به عنف، آدم‌ربایی، اغفال جوانان، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و جرح عمدی، قدرت‌نمایی با قداره و شمشیر، توسط ماموران نیروی انتظامی کلانتری 30ولیعصر(عج) دستگیر شده بودند.

طرح والعادیات عنوان طرحی است که از سوی نیروی انتظامی قم و با پشتیبانی دادستانی عمومی و انقلاب قم به مرحله اجرا در آمده است و با اجرای این طرح تاکنون ده‌ها نفر از افراد مجرم، سابقه‌دار و‌فراری دستگیر و روانه زندان شده‌اند. برخورد با خرده‌فروشان مواد‌مخدر، دستگیری معتادان‌ به‌ویژه معتادان پرخطر، دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس و دستگیری سارقین ازجمله دستاوردهای این طرح بوده است. بنابر اعلام فرماندهی انتظامی استان قم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌صورت مستمر در قم ادامه دارد.

تقدیر و تشکر مردم

بنابراین گزارش، تعدادی از شهروندان قمی با ابراز تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری امنیت از برخورد قاطع نیروی انتظامی با این عوامل تقدیر کردند.فرماندهی انتظامی استان قم از مردم خواسته است که در زمان اجرای این طرح با معرفی افرادی که به هر نحوی مخل نظم و امنیت جامعه می‌شوند با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند. نیروی انتظامی در همین راستا اقدام به برپایی چادرهایی در نقاط مختلف شهر کرده است تا مردم با سهولت بیشتری نسبت به ارائه اخبار و اطلاعات خود به نیروی انتظامی اقدام کنند.

کد خبر 138855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز