پرویز مظلومی سرمربی استقلال روز گذشته جلسه‌ای با علی فتح‌الله‌زاده سرپرست موقت باشگاه برگزار کرد تا طرفین در مورد آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات و انتخاب اعضای کادر فنی به بحث و تبادل نظر بپردارند.

پرویز مظلومی

مظلومی در مورد این جلسه مهم می‌گوید: «یکی از مباحث مهم درباره کادرفنی این بود که در فصل آینده دکتر نوشادی مربی بدنساز استقلال دیگر در این تیم فعالیت نخواهد کرد و یورگن گده با حفظ سمت، بدنساز تیم هم خواهد بود.» این روزها فهرست مازاد استقلال حاشیه‌های زیادی را برای این تیم به‌وجود آورده و چند بازیکن سرشناس استقلال هم که در بلاتکلیفی به سر می‌برند علیه مسئولان و کادر فنی این تیم مصاحبه کرده‌اند. در حال حاضر بازیکنانی مثل وحید طالب لو، امیرحسین صادقی، مهدی سیدصالحی، کیانوش رحمتی، فرزاد آشوبی، مهدی امیرآبادی، امید روانخواه، محسن یوسفی، جواد شیرزاد و... شرایط مبهمی دارند و در انتظار اعلام موضع رسمی باشگاه هستند. مظلومی در مورد فهرست مازاد تیمش ادامه می‌دهد: «بعضی از بازیکنان مثل آندره لوئیز را نمی‌خواهیم و باید باشگاه در موردشان تصمیم بگیرد که در میان آنها بازیکنان بزرگی هم وجود دارند. »

او درباره عقد قرارداد با ابوذر رحیمی و شایعات پیش آمده مبنی بر انصراف استقلال از جذب این بازیکن هم حرف می‌زند: «رحیمی قرارداد خود را با استقلال بسته و هیچ حرفی از انصراف یا پشیمانی در کار نیست.» یکی از اتفاقات مهم در استقلال به مذاکره این باشگاه با سید مهدی رحمتی مربوط می‌شود ولی مظلومی در مورد وضعیت خط دروازه تیمش می‌گوید: «از بین سید مهدی رحمتی، محمد محمدی و شهاب گردان، یک نفر را به‌عنوان دروازه‌بان اول به خدمت می‌گیریم و با یک دروازه‌بان جوان از لیگ دسته اول مذاکره کردیم که از او به‌عنوان دروازه‌بان دوم استفاده می‌کنیم. در ضمن اگر قرار باشد با طالب‌لو قطع همکاری کنیم این موضوع محترمانه خواهد بود.ما میثم حسینی دفاع چپ گسترش فولاد تبریز را هم می‌خواهیم.»

حمودی هم آمد

استقلال بعد از توافق با جاسم کرار، محمد نصرتی و ابوذر رحیمی، روز گذشته با علی حمودی مدافع راست فولاد خوزستان هم قرارداد دو ساله امضا کرد تا نشان دهد که در فصل نقل و انتقالات فعالیت ویژه‌ای دارد.در ضمن این تیم همچنان به‌دنبال جذب مهدی رحمتی، کریم انصاری فرد، آندرانیک تیموریان و سید جلال حسینی است و مذاکرات مسئولان استقلال با این بازیکنان سرشناس همچنان ادامه دارد.منصور پورحیدری در مورد فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات می‌گوید: «خوشبختانه در حال‌حاضر خوب پیش می‌رویم. فقط یک مقدار مشکلات مالی داریم که فتح‌الله‌زاده در تلاش است تا این مشکلات برطرف شود.» در این میان ‌ قائم‌مقام استقلال در مورد وضعیت مذاکره با مهدی رحمتی می‌گوید: «یکسری اختلاف‌های مالی داریم اما تلاش می‌کنیم که رحمتی را بگیریم و احتمالا این اتفاق خواهد افتاد.»

اولتیماتوم به مظلومی

فتح‌الله‌زاده در حال جذب بازیکنان مورد نظر مظلومی است و استقلال بدون شک یکی از تیم‌های پر مهره لیگ یازدهم خواهد بود. البته این شرایط توقعات باشگاه استقلال را از مظلومی بیشتر خواهد کرد و ‌ فتح‌الله‌زاده هم روز گذشته به سرمربی تیمش اولتیماتوم داد.او گفت: «از او فقط قهرمانی می‌خواهیم.» یکی از خبرنگاران بلافاصله از فتح‌الله‌زاده پرسید که اگر مظلومی نتیجه‌ نگیرد آیا فرد دیگری به جای او می‌آید و سرپرست استقلال در جواب او افزود: «ملاک برای من پنج، شش هفته نیست ولی ما فقط تا نیم فصل صبر می‌کنیم و امسال جام می‌خواهیم. در آسیا هم می‌خواهیم در جمع 4 تیم باشیم.»
فتح‌الله‌زاده که روز گذشته به دفتر علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی هم رفته‌بود در مورد مشکلات مالی استقلال گفت:«من مرد روزهای سخت هستم.اگر پول نباشد هستم، بازیکن نباشد هستم اما به هر حال بازیکن اگر بداند پول نیست معطل نمی‌کند و من مجبورم از جیبم خرج کنم.» او در مورد وضعیت فرهاد مجیدی تاکید کرد: «فرهاد با استقلال قرارداد دارد و می‌ماند در ضمن من با هیچ کس قرارداد یکساله امضا نمی‌کنم.»

کد خبر 137487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز