نیویورک: یک‌مرد 23ساله موفق شد در مدت یکسال 208‌کیلوگرم از وزن خود را کم کند و به وزن ایده‌آل و متناسب برسد.

weight loss

این مرد سال گذشته پیش از آنکه مادرش در پی ابتلا به سرطان از دنیا برود، از او تقاضا کرد تا برای سلامتی و تندرستی، وزنش را کم کند. وی هم به آخرین وصیت او عمل کرده و موفق شد در مدت یکسال 208‌کیلوگرم وزن کم کند. الکس‌رسپس به رسانه‌ها گفت: من در تمام طول عمرم از غذاهای پرچرب و رژیم‌غذایی نامناسب پیروی می‌کردم اماچاقی زیاد باعث شده بود تا به افسردگی مبتلا شوم. من با تمرینات ورزشی زیر نظر مربی و رعایت رژیم‌غذایی در عرض 3‌ماه 45 کیلوگرم وزن کم کردم و موفق شدم با ادامه تمرین‌ها در مجموع 208 کیلوگرم از وزنم را در مدت یکسال از دست بدهم.

رفتگر رزمی‌کار

پکن: رفتگری در چین با انجام حرکات آکروباتیک، خیابان‌های شهر را تمیز می‌کند. ژان جیائوفنگ رفتگری است که از کودکی به یادگیری و انجام حرکات نمایشی رزمی علاقه فراوانی داشته و حالا در خیابان‌های شهر هنگامی که مشغول کار است ناگهان شروع به ورزش و انجام حرکات نمایشی رزمی می‌کند. وی همچنین بسیاری از اوقات از جارودستی خود به عنوان ابزاری برای انجام حرکات رزمی استفاده می‌کند و گاهی نیز معابر را همراه با حرکات نمایشی تمیز می‌کند. البته وی پیش از اینکه به شغل رفتگری روی بیاورد یک‌رزمی‌کار بوده و از زمانی که همسرش به‌علت بیماری خانه‌نشین و برای تامین هزینه خانه و تحصیلات دخترش مجبور به کار بیرون از خانه شده این شغل را انتخاب کرده است.

مرگ پشمالوترین گوسفند نیوزلند

ولینگتون: سازمان گوسفندداران نیوزلند از مرگ پشمالوترین گوسفند این کشور خبر داد. رئیس این سازمان در این باره به رسانه‌های رسمی این کشور عنوان کرد: این گوسفند که «شرک» نام داشت در سال 2004 میلادی 27 کیلوگرم پشم داشت. صاحب این گوسفند گفت: این مقدار پشم نشان می‌داد که این گوسفند در سال‌های گذشته به هیچ‌وجه اصلاح نشده است. جالب اینکه عملیات اصلاح پشم‌های این گوسفند به‌طور مستقیم از تلویزیون نیوزلند پخش شد و چندصد هزار نفر بیننده داشت. البته «شرک» که به گوسفند پشمالو شهرت یافته بود، 3‌هفته پیش بیمار شد. مردم برای بهبودی این حیوان مبلغ هزار دلار جمع کردند اما به دلیل شدت بیماری‌اش در سن 17سالگی تلف شد.

تجمع هزاران نفر برای بازگشت پرنده

لندن: هزاران نفر از مردم انگلیس به‌همراه خبرنگاران در کنار هم جمع شدند تا بازگشت پرنده سینه‌سرخ را به منطقه سرسبزی در این کشور تماشا کنند. عکاسان که مدت‌ها پیش به این منطقه آمده بودند برای ثبت تصاویری از این پرنده نادر به‌قول معروف سر و دست می‌شکستند. از آنجا که این پرنده نادر‌ از گونه‌‌ای است که ظاهری زیبا و تلفیقی از رنگ‌های سفید و سرخ را روی سینه خود دارد باعث شد تا علاقه‌مندان پرندگان اینچنین شوق دیدن آن‌را داشته باشند. البته گفته می‌شود آخرین باری که این پرنده در انگلیس دیده شده به 11سال پیش برمی‌گردد. پرنده‌شناسی به نام کریس براون نخستین کسی بود که این پرنده را در باغی پیدا کرد. این گونه پرنده سینه‌سرخ بیشتر در ترکیه زندگی می‌کند.

کد خبر 137171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز