چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از 9 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.

پرسپولیس

 به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (چهارشنبه 11 خرداد) نام علیرضا حقیقی، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، حسین بادامکی، مازیار زارع، محمد نوری، هادی نوروزی، امیرحسین فشنگچی و محمد منصوری را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد.

 خسرو والی‌زاده مدیررسانه‌ای تیم ملی در این‌باره گفت: بازیکنان پرسپولیس تاکنون بدلیل اینکه درگیر رقابتهای جام حذفی هستند به اردو دعوت نشده بودند اما سرمربی تیم ملی امروز اعلام کرد که این 9 بازیکن آماده باشند تا هر زمان که کادر فنی اعلام کرد، خود را به اردو معرفی کنند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی که از روز گذشته آغاز شده است، فردا (پنجشنبه) به پایان می‌رسد و مرحله سوم پس از یک روز استراحت از روز شنبه 14 خرداد ماه آغاز می‌شود که تا روز دوشنبه بطول خواهد انجامید. قرار است برای مرحله سوم از تیم‌های بازنده دو دیدار مرحله نیمه پایانی جام حذفی میان ملوان با استقلال و فولاد با پیروزی که پنجشنبه برگزار خواهد شد، بازیکنانی به اردو دعوت شوند.

کد خبر 136709
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز