همشهری آنلاین: در روز نخست بیست و یکمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از ظهر شنبه (31 اردیبهشت) در سالن یانوف آباد مجموعه پنیس گاردز شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است، محسن حاجی پور و عبدالمحمد پاپی به مدال برنز دست یافتند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 55 کیلوگرم محسن حاجی پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم کونگسریچای از تایلند را در دو تایم با نتیجه 4 بر 0 و 5 بر 0 شکست داد و به مر حله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آرسن ارالی یف از قرقیزستان در سه تایم با نتیجه 0 بر 5، 1 بر 0 و 0 بر 1 شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. حاجی پور در دیدار رده‌بندی در دو تایم با نتیجه یک بر صفر و دو بر صفر راجیندر کومار از هند را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در پایان روز نخست رقابت‌های فرنگی قهرمانی آسیا، در وزن 60 کیلوگرم که 13 کشتی گیر وزن‌کشی کردند، عبدالمحمد پاپی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آنیل کومار از هند در سه تایم و با نتیجه صفر بر سه، یک بر صفر و صفر بر یک شکست خورد و با توجه به پیروزی کشتی‌گیر هندی مقابل حریف قرقیزستانی در مرحله نیمه نهایی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این مرحله در سه تایم و با نتیجه 2 بر3، 8 بر 0 و 4 بر 1 تن تا از ویتنام را شکست داد. پاپی در دیدار رده‌بندی مقابل عزیز بشالیف از قرقیزستان در دو تایم و با نتیجه یک بر صفر و دو بر صفر به پیروزی رسید و دومین مدال برنز تیم ایران را به دست آورد.

رقابت‌های پنج وزن باقی‌مانده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از ظهر یکشنبه (1 خرداد) در شهر تاشکند آغاز می‌شود که علی محمدی، محسن قاسمی، داود اخباری، داود گیل نیرنگ و بشیر باباجان‌زاده به مصاف حریفان خود می‌روند.

کد خبر 135647
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز