شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

گروه حوادث: 4 مرد شیطان‌صفت که با استفاده از یک خودروی سواری، دختران جوان را ربوده و قربانی نقشه شیطانی خود می‌کردند، از سوی دادگاه کیفری استان قزوین به اعدام محکوم شدند.

اواسط دیماه سال گذشته، دختر جوانی سراسیمه نزد ماموران پلیس شهرستان قزوین رفت و آنها را در جریان حادثه شومی که برایش اتفاق افتاده بود قرار داد. دختر جوان گفت: ساعتی قبل با تاریک شدن هوا از محل کارم خارج شدم تا به خانه بروم. کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سواری مقابلم توقف کرد. به غیراز راننده، جوان دیگری سوار ماشین بود و به‌نظر می‌رسید که مسافر است. برای همین من هم سوار شدم و ماشین شروع به حرکت کرد.

شاکی ادامه داد: بعد از طی مسیری کوتاه، راننده به بهانه بررسی صندوق عقب خودرو، در محل خلوتی توقف کرد و پیاده شد. او وقتی مطمئن شد در آن حوالی کسی نیست، سوار ماشین شد و با اشاره به جوان دیگری که داخل ماشین نشسته بود، هر‌دوی آنها به من حمله کردند. آنها که تیغه چاقویشان را زیر گلویم گذاشته بودند، مرا تهدید به مرگ کردند و به زور سرم را زیر صندلی بردند و به راه افتادند. درحالی‌که وحشت همه وجودم را گرفته بود، شروع به گریه کردم و با التماس از آنها خواستم هر چه پول و طلا دارم بردارند اما اجازه بدهند که از ماشین پیاده شوم ولی راننده و همدستش گوش‌شان به این حرف‌ها بدهکار نبود و به راهشان ادامه دادند. چند دقیقه بعد وقتی به محلی خلوت در بیابان‌های اطراف شهر رسیدیم، آنها مرا به زور از ماشین پیاده کردند و در آنجا چشمم به 2 مرد دیگر افتاد که ظاهرا منتظر ما بودند.

دختر جوان در ادامه گفت: هر 4 مرد جوان، قصد آزار و اذیت مرا داشتند و وقتی در برابرشان مقاومت کردم، کتکم زدند و به زور نقشه شیطانی خود را عملی کردند. سپس درحالی‌که بی‌حال شده بودم، مرا به نزدیکی یکی از خیابان‌های خلوت شهر بردند و در آنجا رهایم کردند. بعد از شکایت دختر جوان، با توجه به حساسیت ماجرا، پرونده در اختیار قاضی ملکی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب قزوین قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

از آنجا که دختر جوان مدعی بود متهمان قبل از انتقال او به بیابان، از مکانی عبور کرده بودند که احتمال می‌رفت مجهز به دوربین‌های مداربسته باشد، ماموران راهی این محل شدند و به بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته پرداختند. یکی از دوربین‌ها، لحظه‌ای را که متهمان در حال سوختگیری بودند ضبط کرده بود و ماموران با در اختیار داشتن تصویر و مشخصات خودروی مردان شیطان‌صفت، موفق شدند آنها را یکی بعد از دیگری شناسایی کرده و در عملیات‌های جداگانه دستگیر کنند. بازپرس ملکی با بیان این خبر گفت: متهمان بعد از انتقال به اداره آگاهی و شناسایی شدن از سوی شاکی، به جرم خود اعتراف کردند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه علاوه بر شاکی پرونده، دختران جوان دیگری هم طی ماه‌های گذشته با مراجعه به دادسرا، از سرنشینان یک خودروی سواری به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده بودند، این فرضیه که متهمان دختران زیادی را با این شگرد قربانی نیت شوم خود کرده باشند مدنظر قرار گرفت؛بنابراین تمامی شاکیان به دادسرا دعوت شدند و بعد از مواجهه حضوری با اعضای باند، آنها را به‌عنوان ربایندگان خود شناسایی کرده و پرده از ماجرای شومی که بر آنها گذشته بود، برداشتند.

وی افزود: مردان شیطان‌صفت که همگی آنها با هم رابطه خویشاوندی دارند و 3 نفر از آنها متاهل هستند بعد از شناسایی‌شدن از سوی شاکیان، در بازجویی‌ها به ربودن دختران جوان و آزار و اذیت آنها اعتراف کردند و این پرونده به دادگاه کیفری استان قزوین ارسال شد. قضات دادگاه نیز بعد از محاکمه اعضای باند، با توجه به اعترافات صریح آنها و شکایت شاکیان، هر 4 متهم را مجرم شناخته و به اتهام تجاوز به عنف، به اعدام و به اتهام آدم‌ربایی، به حبس محکوم کردند. به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، به‌محض تایید حکم متهمان از سوی دیوان‌عالی کشور، اعضای این باند به سزای اعمال شنیع خود خواهند رسید.

کد خبر 135592

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز