سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

گروه حوادث: مردان شیطان صفت که با معرفی خود به‌عنوان مامور، زن جوانی را ربوده و با انتقال او به خانه‌ای مخروبه، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند از سوی قضات دادگاه به اعدام، حبس و شلاق محکوم شدند.

اواخر آبان‌ماه امسال زن جوانی که در شرکتی در پایتخت کار می‌کرد بعد از پایان یک روز کاری از محل کارش خارج شد تا به خانه برود. او کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بود که یک خودروی سواری مقابلش توقف کرد. یکی از سرنشینان خودرو که اسلحه و بی‌سیم در دست داشت از ماشین پیاده شد و با تهدید اسلحه، زن جوان را سوار ماشین کرد و خودرو به راه افتاد. از آن لحظه به بعد هیچ‌کس از سرنوشت زن جوان خبر نداشت تا اینکه صبح 2 آذرماه، این زن سراسیمه به دادسرای جنایی تهران رفت و از ماجرای هولناکی که در این روزها بر او گذشته بود، پرده برداشت.

زن جوان به بازپرس پرونده گفت: آن شب وقتی خودروی سواری مقابلم توقف کرد، مردی که بی‌سیم در دست داشت پیاده شد و با گفتن این جمله که به خاطر بدحجابی باید همراه آنها به پایگاه بسیج بروم، از من خواست سوار ماشین شوم. من ابتدا مقاومت کردم اما وی با تهدید اسلحه مرا سوار ماشین کرد و به راه افتادیم.

چند دقیقه بعد وقتی پی به نقشه شوم آنها بردم التماس کردم که رهایم کنند اما سرنشینان خودرو بی‌توجه به گریه‌هایم مرا به خانه‌ای مخروبه در جنوب تهران بردند و همراه 3 همدست دیگرشان، 4 روز تمام در آنجا زندانی‌ام کردند. آنها در این مدت مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند تا اینکه بعد از 4 روز، از ترس دستگیر شدن رهایم کردند و من هر طوری بود، خودم را به خانه رساندم.
بعد از اظهارات تکان‌‌دهنده زن جوان، دستور بازداشت مردان شیطان‌صفت صادر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شد.

ماموران با سرنخ‌هایی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود، موفق شدند هر 5 متهم را شناسایی و آنها را دستگیر کنند. متهمان گرچه ابتدا مدعی بودند بی‌گناهند اما وقتی زن جوان تمامی آنها را شناسایی کرد، لب به اعتراف گشودند و به ربودن شاکی و آزار و اذیت او اعتراف کردند.

در این میان سردسته باند به ماموران گفت: من و همدستم بعد از خرید اسلحه و بی‌سیم قلابی تصمیم گرفتیم از مسافران سرقت کنیم. ابتدا خودرویی را در شمال تهران دزدیدیم و بعد از سوار کردن چند مرد، پول‌، لپ‌تاپ و گوشی تلفن همراه آنها را دزدیدیم، وقتی هوا تاریک شد، ما همچنان در خیابان به‌دنبال طعمه می‌گشتیم که چشممان به زن جوانی افتاد که کنار خیابان ایستاده بود.

یک لحظه وسوسه شدیم و تصمیم گرفتیم با ربودن او نقشه شیطانی خود را عملی کنیم. برای همین، مقابلش توقف کردیم و من با معرفی خودم به‌عنوان مامور و با تهدید اسلحه او را به زور سوار ماشین کردم. وقتی به آن خانه مخروبه رفتیم، با 3 نفر دیگر از دوستانمان هم تماس گرفتیم و با زندانی کردن زن جوان در آنجا، نقشه‌مان را عملی کردیم.

بعد از اعترافات متهمان، ماموران متوجه شدند که آنها پیش از ربودن زن جوان به یک کیوسک نیروی انتظامی در شرق تهران نیز حمله کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت و بستن خیابان شده بودند.به این ترتیب پرونده آنها به شعبه 77 دادگاه کیفری استان ارسال شد و مردان شیطان صفت در مقابل قاضی ساعی و قضات مستشار دادگاه پای‌میز محاکمه قرار گرفتند.

در آخرین جلسه محاکمه متهمان که 17 بهمن امسال برگزار شد، آنها تمامی اتهامات خود را انکار کردند اما با توجه به اینکه برای قضات ثابت شده بود که 3 نفر از آنها در آزار و اذیت زن جوان نقش داشته‌اند، این سه نفر به اتهام تجاوز به عنف به اعدام، به اتهام آدم‌ربایی به 10 سال حبس، به اتهام حمله به کیوسک پلیس، بر هم زدن نظم عمومی و سرقت اموال شاکیان به 4 سال حبس و 100 ضربه شلاق و به اتهام جعل عنوان مامور به یکسال حبس محکوم شدند. 2 متهم دیگر پرونده نیز به اتهام نگهداری و مصرف مواد‌مخدر به تحمل 100 ضربه شلاق محکوم شدند.

کد خبر 128388

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز