جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش کار عمیقی را برای فوتبال ایران شروع کرده تاکنون در ایران ندیده بودم.

کارلوس ترابیان

 به گزارش ایسنا، عباس ترابیان درباره فعالیت‌های کنونی کارلوس کی‌روش در ایران، اظهار کرد: برای اولین‌بار است که یک مربی بزرگ در این سطح به ایران آمده و در مدت طولانی اینجا اقامت داشته و کار می‌کند. کی‌روش روزانه 14 ساعت کار می‌کند و حتی بعضا تا پاسی از شب در دفتر کارش مشغول کار است. او سعی می‌کند فیلم‌های تمام بازی‌های لیگ در هفته‌های مختلف را ببیند تا برای دعوت بازیکنان حقی از کسی ضایع نشود.

 وی افزود: کی‌روش کار مدون و دقیقی را آغاز کرده و تا الان جزوه 150 صفحه‌ای را درباره بازیکنان ایرانی تهیه کرده که جزییات آنالیز تک‌تک آنها در آن موجود است. او تمام نقاط قوت و ضعف بازیکنان را مدنظر قرار داده است. بنده واقعا چنین کارهای عمیقی را حتی در فوتسال و حضور مربیان مختلفی که بر سر کار بودند را ندیده‌ام. از طرفی فدراسیون هم تا این لحظه به تمامی تعهداتش نسبت به کی‌روش عمل کرده است.

 ترابیان با تاکید بر اینکه قسط اول مبلغ قرارداد کی‌روش را فدراسیون تامین و پرداخت کرده، گفت: باور کنید نه تنها قسط اول مبلغ قرارداد کی روش در سه‌ماهه اول را فدراسیون پرداخت حتی درصد از مبلغ پیش‌قرارداد او و دستیارانش را هم فدراسیون داده است.

 وی با بیان که اینکه مردم کشورمان مطمئن باشند فدراسیون قرارداد آبرومندی را با کی‌روش امضا کرده است درباره اظهارنظر علی کفاشیان رییس فدراسیون مبنی بر اینکه " فدراسیون هر خانه‌ای را که برای کی‌روش پیدا می‌کند، مبلغ اجاره‌اش را دوبرابر می‌کنند" گفت: واقعا این طور بوده است. اخیرا منزلی را پیدا کردیم و کی‌روش هم در بازدید از آنجا این منزل را پسندید. فردای آن روز که خواستیم قراردادش را امضا کنیم، صاحب‌خانه مبلغ اجاره را به دلیل راضی بودن کی‌روش از منزلش، تقریبا دوبرابر کرد!

 رئیس کمیته روابط بین‌الملل با بیان اینکه کی‌روش جلسات متعددی را درباره تیم امید با علیرضا منصوریان سرمربی تیم امید می‌گذارد، خاطرنشان کرد: او نسبت به تیم امید اهتمام جدی داشته و جلسات مختلفی را با منصوریان می‌گذارد. منصوریان هم مانند یک طلبه در کنار کی‌روش یاد کار می‌کند و یاد می‌گیرد. کی‌روش حتی خواسته است در بخشی از ساختمانی که او در آن فعال است، سایر مربیان تیم‌های ملی هم باشند. او می‌خواهد گروهش همواره در کنارش کار کنند.

کد خبر 134803
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز