همشهری آنلاین: اعضای کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال با مرور برنامه‌های این فدراسیون برای تیم‌های مختلف ملی، دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال با هدایت کارلوس کی روش برابر تیم های ونزوئلا و ماداگاسکار را مورد تصویب قرار دادند.

فدراسیون

به گزارش مهر، این نشست که با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج، مهدی محمد نبی، فریده شجاعی، مرتضی محصص، فریدون معینی، محمد علیزاده، دکتر احمدی، امیر حسین حسینی، علی رضا علی، ملک آباد و خراطی برگزار شد موارد مختلف مورد بررسی و در نهایت تائید اعضا قرار گرفت.

 در ابتدای نشست فریدون معینی در خصوص برگزاری فستیوال زیر 13 سال آسیا به میزبانی یزد گزارشی را ارائه کرد و گفت:5 اردوی  استعدادیابی برگزار کردیم و پس از آن اردوهای تدارکاتی مستمری را برای تیم ملی نونهالان در نظر گرفتیم  و هم اکنون این اردو درکمپ تیم های ملی در حال برگزاری است.

 مسابقات فوق از 25 اردیبهشت الی سوم خرداد ماه برگزار خواهد شد. بر همین اساس نشستی را عصر امروز (سه شنبه 6 اردیبهشت) با "شمیل کمیل" نماینده AFC  در دفتر دبیر کل فدراسیون برگزار خواهیم کرد و سپس به یزد جهت بازدید از امکانات به این استان سفر خواهیم کرد.

 در ادامه نشست در خصوص تورنمنت زیر 16 سال غرب آسیا در عراق بحث و بررسی شد و مقرر شد تا ملی پوشان نوجوان کشورمان از 23 تیر الی 5 مردادماه در اربیل عراق به مصاف حریفان خود بروند. ضمن اینکه تیم ملی نوجوانان کشورمان هم اکنون در قزاقستان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی حضور دارند.

 به منظور برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی امید دیدار با کشورهای اوکراین و اردن مورد تائید قرار گفت و مقرر شد تا فدراسیون ایران نامه ای را با اعلام زمان دقیق برای برگزاری دیدار  رفت و برگشت به کویت ارسال کند.

 در ادامه جلسه نیز حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت بین‌المللی تایلند  از تاریخ 5 الی 14 شهریور  مورد تائید قرار گرفت که در این تورنمنت تیم‌های ایران؛ آرژانتین، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن و تایلند حضور دارند.

 انجام دیدار دوستانه  تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با اوکراین به منظور حضوری پر قدرت در رقابتهای جام جهانی ایتالیا که از چهارم شهریور ماه آغاز می‌شود مورد تائید اعضای کمیته تیم های ملی قرار گرفت.

 در پایان نشست نیز انجام دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با ونزوئلا در تاریخ 16/3/90 و برگزاری دیدار دوستانه با ماداگاسکار در تاریخ 26/4/90  به میزبانی ایران مورد تائید قرار گرفت.

کد خبر 133481
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز