چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به تقاضای فدراسیون عربستان برای برگزاری بازی‌های تیم‌های این کشور با تیم‌های ایرانی در خارج از ایران اعلام داشت که در ایران امنیت کامل است و بازی‌ها باید در ایران برگزار شود.

پرسپولیس فوتبال عربستان

 به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی نامه فدراسیون فوتبال عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شرایط ایران برای میزبانی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نامه‌ای به الکس سوسی نوشت و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پاسخ این نامه را داد.

 در بخشی از نامه ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا که به امضای مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به الکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته شده توضیحاتی آمده است که آلکس سوسی پاسخ فدراسیون فوتبال عربستان را داده است.

 در بخشی از نامه آلکس سوسی به فدراسیون فوتبال عربستان آمده است: « پس از بررسی وضعیت و توضیحات مقامات فدراسیون فوتبال ایران مطمئن هستیم که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ایران، طبق برنامه و به طور مطلوب برگزار خواهد شد.»

 در پایان نامه آمده است که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به هر دو کشور ایران و عربستان عزیمت می‌کنند تا در خصوص ارتقا کیفیت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بحث و تبادل نظر کنند.

کد خبر 132292
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز