همشهری آنلاین: عباس ترابیان، سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره روند مذاکراتش با گزینه‌های مختلف سرمربیگری تیم ملی گفت و گو کرد.

torabian

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی درباره آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه‌های مختلف گفت: «من این گمانه‌زنی‌ها را تایید نمی‌کنم و این که مرتب اسامی اعلام می‌شود و کار را تمام شده می‌دانند ما را از مسیر رسیدن به هدفمان دور می کند. فدراسیون فوتبال ایران به دنبال جنجال رسانه‌ای نیست. ما می‌خواهیم کارمان را در فضای آرام پیش ببریم، نه این که مذاکراتمان در فضایی کاذب پیش رود و تحت تاثیر قرار گیرد. همان روز که خبر توافق نهایی ما با کارلوس کرش به اشتباه منتشر شد در حال مذاکره با گزینه دیگری بودم و او از این که این خبر در رسانه‌ها پیچیده ناراحت شد و حتی گفت که از او به عنوان طعمه و به دلیل پایین آوردن قیمت مربی مورد نظر و بازارگرمی استفاده کرده‌ایم. موضع ما در قبال این گزینه ضعیف شد ولی ما به دنبال نتیجه گرفتن از مذاکراتمان هستیم تا بهترین گزینه روی نیمکت تیم ملی بنشیند.»

ترابیان با تاکید بر این که گزینه‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال باید دارای پکیج باشند گفت: «ما دنبال مربیانی نیستیم که تنها بخواهند در تیم ملی بزرگسالان فعالیت کنند. می‌خواهیم تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و امید را هم زیر نظر بگیرند و به صورت پایه‌ای و زیرساختی در فوتبال ایران عمل کنند.»

وی در ادامه با اشاره به انگشت‌نگاری از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «به هر جهت در کشورهای عربی خیزش‌هایی اتفاق افتاده و باعث شده تا مقامات امنیتی در فرودگاه‌هایشان نه تنها از ایرانیان، حتی از همه مسافران دیگر کشورهای جهان انگشت‌نگاری و چشم‌نگاری کنند.»

رئیس کمیته فوتسال در پایان درباره وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتسال گفت: «فعلا قصد نداریم برای تیم ملی فوتسال مربی بیاوریم و به دنبال آوردن مربی هم نیستیم، چرا که با همین کادرفنی و بازیکنان، این تیم همچنان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است.»

کد خبر 130516
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز