همشهری آنلاین : رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز مهلت دوباره ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کلیه افرادی که ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند، می‌توانند از 25 تا 26 اردیبهشت ماه نتیجه بررسی مدارک خود را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مشاهده کنند، اظهارکرد: همچنین کلیه داوطلبان می‌توانند در زمان مذکور نسبت به تصحیح، ویرایش اطلاعات و ارسال مدارک ناقص خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برای بار دوم افراد مجاز به تصحیح اطلاعات خود و برای بار سوم مجاز به ارسال مدارک هستند، بنابراین در صورت هرگونه نقص مدرک یا اشتباه وارد کردن اطلاعات، مسئولیت این امر به عهده فرد بوده و متعاقبا اقدامی میسر نخواهد بود.

سراجی با بیان اینکه کلیه کسانی که مدارک خود را ارسال کرده‌اند ولی موفق به تکمیل فرم ثبت‌نام نشده‌اند، باید نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و کد رهگیری دریافت کنند، خاطرنشان کرد: افرادی که ثبت‌نام را انجام داده‌اند ولی کد رهگیری دریافت نکرده‌اند با انتخاب گزینه " کد رهگیری خود را فراموش کرده‌ام" با وارد کردن کد ملی و شماره فیش واریزی نسبت به دریافت کد اقدام کنند.

سراجی با تاکید بر اینکه برای کلیه متقاضیان سهمیه رزمندگان اعلام کد ایثارگری الزامی است، خاطرنشان کرد: ارسال اسکن اصل مدارک ستاره‌دار(شناسنامه، کارت ملی، فیش بانکی، عکس) برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است، ولی سایر مدارک براساس شرایط هر داوطلب است.

وی افزود: نظر به اینکه نتیجه بررسی مدارک دریافت شده پس از این تاریخ به داوطلبان اعلام نخواهد شد، بنابراین اعمال دقت کافی در ارسال صحیح، هماهنگی رشته امتحانی با رشته مقطع قبلی و سایر موارد لازم است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه افرادی که کد ملی خود را اشتباه وارد کرده‌اند باید نسبت به تصحیح آن اقدام کنند، اظهارکرد: کسانی که بیش از یک کد رهگیری دریافت کرده‌اند، باید با مرکز سنجش آموزش پزشکی هماهنگی لازم را در این رابطه انجام دهند؛ در غیر اینصورت به عنوان متخلف محسوب شده و حذف خواهند شد.

سراجی با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون از 28 خرداد تا سوم تیر ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه، محل تحصیل را انتخاب کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام 52 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی، اظهار کرد: آزمون طی روزهای دوم و سوم تیر ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.  

کد خبر 134587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز