همشهری آنلاین : مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و تکمیل مدارک ارسالی را برای داوطلبان بیست و سومین دوره آزمون Ph.D رشته های تخصصی داروسازی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این گروه از داوطلبان می‌توانند از ساعت 16 روز چهارشنبه 11 خرداد ماه تا ساعت 16 روز پنجشنبه 12 خرداد ماه به مدت 24 ساعت با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به اصلاح و ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک ارسالی خود اقدام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرده است: داوطلبانی که به دلیل نداشتن گواهی زبان انگلیسی ثبت نام نکرده اند در صورت تمایل می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، در آزمون MHLE که در روز 6 خرداد 90 برگزار می شود شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در آزمون MHLE (آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت) از روز 27 فروردین آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. داوطلبان آزمون تخصصی داروسازی می‌توانند در زمان تکمیل مدارک، گواهی آزمون زبان را ارسال کنند.

زمان اعلام شده برای ویرایش اطلاعات داوطلبان دستیاری تخصصی داروسازی آخرین فرصت برای ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک از جمله مدرک زبان است و دیگر تمدید نمی شود.

بیست و سومین دوره امتحانات پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری در روز پنجشنبه 19 خرداد 90 برگزار می شود. آزمون در این دوره در رشته های فارماسیوتیکس، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، بیوتکنولوژی دارویی، سم شناسی، داروسازی بالینی، داروسازی سنتی، اقتصاد و مدیریت دارو، کنترل دارو، داروسازی هسته ای، نانوفناوری دارویی، زیست مواد دارویی برگزار شده و داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند.

ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون 192 نفر است که در 12 رشته پذیرش صورت می گیرد. دانشکده های داروسازی تهران، شهیدبهشتی، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، کرمان، ساری و انستیتو پاستور از جمله مراکز آموزشی تربیت نیروی تخصصی داروسازی هستند.

کد خبر 132815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز