دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: روابط عمومی باشگاه سپاهان در اطلاعیه‌‍ای ضمن اشاره به اینکه قدرت این باشگاه همواره در رعایت قانون و پیگیری حقوق باشگاه طبق منطق و قوانین بوده است، از شکایت این باشگاه از باشگاه استقلال خبر داد.

سپاهان

به گزارش مهر، روابط عمومی باشگاه سپاهان اصفهان در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر شکایت از باشگاه استقلال اعلام کرد: " بیانیه توهین آمیز باشگاه استقلال و همینطور مصاحبه‌های اخیر سرپرست محترم این باشگاه به ویژه مصاحبه‌هایی که وی از عزم و خواست این باشگاه برای جذب جانواریو آن هم در حالی که لیگ به پایان نرسیده و این بازیکن با ما قراردادی 2 ساله دارد خبر می‌دهد، ما را بر آن می‌دارد تا ضمن شکایت از ایشان و باشگاه استقلال تا حصول نتیجه این موضوع را در کمیته انضباطی فدراسیون پیگیری کنیم."

 در ادامه اطلاعیه باشگاه سپاهان آمده است: " دوستان استقلالی‌ مدعی‌اند هیچ پیغامی به جانواریو و یا سایر بازیکنان نداده‌اند در حالی که مصاحبه سرپرست محترم باشگاه با  رسانه‌های رسمی و معتبر کشور، خود بزرگترین پیام و فراخوان برای جذب یک بازیکن است. همچنین در بیانیه اخیر باشگاه استقلال و مصاحبه جدید سرپرست محترم این باشگاه آن قدر موضوعات زشت و توهین‌های غیر مرتبط عنوان شده که ما ضمن پاسخگویی ندادن به آنها، کمیته محترم انضباطی را بهترین مرجع برای رسیدگی می‌دانیم و باز هم مسئولان محترم باشگاه استقلال را به رعایت قوانین و آئین نامه‌ها فرا می‌خوانیم."

 در پایان این اطلاعیه می‌خوانید:" اعلام می‌کنیم بر خلاف اظهارات علی فتح الله‌زاده، قدرت سپاهان همواره در رعایت قانون و پیگیری حقوق باشگاه طبق منطق و قوانین بوده است. ایشان به جای ادامه مصاحبه‌های توهین آمیز، خود را آماده پاسخگویی به گفته‌های خود و بیانیه باشگاه محترم شان در کمیته انضباطی کنند."

 باشگاه استقلال روز گذشته در بیانیه کوتاهی با تیتر :"آقای ساکت! از جوسازی علیه دیگران خودداری کنید" اعلام کرد: "باشگاه سپاهان که بیشترین پول را از بیت‌المال هزینه می‌کند حق ندارد بدون دلیل و مدرک علیه هیچ شخص حقیقی یا اشخاص حقوقی جوسازی کند. باشگاه استقلال تاکنون هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان مورد نظر آقای ساکت نداشته و باشگاه سپاهان بدون مدرک اقدام به اتهام‌زنی می‌کند.

کد خبر 134007
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز