همشهری‌آنلاین: پس از برگزاری چند جلسه مقدماتی، نخستین مجمع عمومی ناشران وتولید‌گران موسیقی عصر سه‌شنبه،6 اردیبهشت در خانه موسیقی تشکیل و هیئت موسس این کانون انتخاب شدند.

nasheran music

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت خانه موسیقی در این مجمع که با حضور برخی از چهره‌های شاخص عرصه نشر موسیقی همراه بود بعد از رای گیری رامین صدیقی مدیر نشر موسیقی هرمس (31 رای)، منوجهر آزادی مدیر نشر موسیقی نی‌داود (27 رای)، محمد علی چاووشی مدیر نشر موسیقی مشکات (25 رای)، محسن رجب پور مدیر نشر موسیقی ترانه شرقی (19 رای) و غلامعلی علمشاهی مدیر نشر موسیقی آوای نکیسا (17 رای) به عنوان اعضای اصلی و بابک چمن آرا مدیر نشر موسیقی بتهوون (12 رای)،حمید اسفندیاری مدیر نشر موسیقی آوای باربد (11رای) و صدرالدین حسین‌خانی مدیر نشر موسیقی ایران‌گام(11رای) به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

بر اساس روال و عرف برگزاری مجامع عمومی این پنج عضو اصلی هیئت موسس وظیفه‌ دارند در نخستین فرصت اساسنامه کانون را تهیه و برای برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره برنامه‌ریزی کنند.

پیش از رسمیت یافتن نشست ،سید محمد موسوی مدیر‌ انتشارات ماهور، به ریاست سنی جلسه انتخاب شد و در ادامه هیئت رای‌گیری متشکل از خانم آذری ،محمد موسوی و کامران همت پور معین شدند.

پس از تشکیل هیئت رئیسه و ابراز نظرات چند تن از ناشران از جمله محمدعلی چاوشی (نشر مشکات) رامین صدیقی (نشر هرمس) و... تعدادی از جمع حاضر نامزدی خود را برای این هیئت اعلام کردند و انتخابات برگزار شد.

در ابتدای نشست نیز حمید رضا نوربخش مدیرعامل موسیقی گفت: هیئت مدیره خانه در پی اصلاح اساسنامه و ایجاد تغییرات و سر و سامان دادن به کانونها در جهت تخصصی‌تر شدن آنها است و لذا امکان دارد کانون ناشران به عنوان اولین کانون پس از این تغییرات به جمع دیگر کانونها بپیوندد.

محمد سریر ،رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی نیز با مثبت ارزیابی‌کردن این تجمع وگرد‌همایی ناشران در خانه موسیقی نکاتی را یادآورشد و گفت: خانه موسیقی متعلق به همه فعالان حوزه موسیقی است و چه خوب است که همه با این تفکر گام در خانه موسیقی بگذارند و هریک به سهم خود در راه اعتلای موسیقی بکوشند.

کد خبر 133671
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز