همشهری‌آنلاین: شانس سپاهان با توقف تیم‌های استقلال و ذوب آهن برای کسب عنوان قهرمانی در دهمین دوره لیگ برتر افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، استقلال و ذوب آهن که رقبای سپاهان درصدر جدول هستند، در شروع هفته سی‌ودوم لیگ برتر برای هوادارانشان ناامیدکننده ظاهر شدند و با توقف برابر شاهین و فولاد اهواز شانس‌شان را برای بالا بردن جام کاهش دادند.

استقلال در بوشهر به مصاف تیم یازدهم جدولی شاهین رفت و در پایان با نتیجه صفر بر صفر برابر شاهین متوقف شد. در طول 90 دقیقه این دیدار اتفاق چندان مهمی روی دروازه دو تیم رخ نداد و دروازه‌بانان دو تیم روز آرامی را پشت سر گذاشتند.در این دیدار فرهاد مجیدی و هوار ملا محمد در ترکیب استقلال حضور نداشتند.

در این بازی 5 بازیکن استقلال و شاهین از داور کارت زرد گرفتند. سیدمهدی سید صالحی، محمد محمدی ،امیرحسین صادقی و هادی شکوری از استقلال و ایوان پتروویچ و عماد رضا 6 بازیکنی بودند که از هدایت ممبینی کارت زرد گرفتند.

تیم شاهین با این نتیجه 35 امتیازی شد و استقلال نیز با سی و دو بازی صاحب 59 امتیاز شد.

بازیکنان شاهین:مجید غلامی،احمد آل نعمه،محسن ایران ن‍ژاد،لک چیرا،محسن حمیدی،عبدالله کرمی( 74 مهدی نوری)،امجد شکوه مقام(3+90 مهدی کیانی)،عباس پورخسروانی،ایوان پتروویچ(88 مسعود نظر زاده)،ستار زارع و عماد محمد رضا

سرمربی: اکبر میثاقیان

بازیکنان استقلال:محمد محمدی،امیر حسین صادقی،مهدی امیر آبادی،هادی شکوری، پژمان منتظری،فرزاد آشوبی،ایمان مبعلی،مجتبی جباری،اسماعیل شریفات(75فردین عابدینی)،سید مهدی سید صالحی و آرش برهانی(2+90 کیانوش رحمتی)

سرمربی: پرویز مظلومی

ذوب آهن هم در ادامه نتایج ضعیف خود در لیگ برتر این بار در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه یک بر یک برابر فولاد خوزستان متوقف شد. فولاد ابتدا در دقیقه 42 توسط باکاریت یاکیته به گل رسید و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم مهدی رجب‌زاده در دقیقه 64 گل تساوی را وارد دروازه فولاد کرد.

قضاوت این دیدار را محمود رفیعی بر عهده داشت. وی از تیم ذوب آهن به رجب زاده، ماهینی و قاضی و از فولاد به آندره و کاوه رضایی کارت زرد نشان داد.

تیم ذوب آهن با این تساوی 57 امتیازی شد و در همان رده سوم باقی ماند. تیم فولاد نیز 48 امتیازی شد و درهمان جایگاه ششم باقی ماند.

کد خبر 133648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز