همشهری آنلاین: در نشستی تخصصی با حضور مسئولان ستاد عالی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کشور، طرح تلاوت نور و تأثیر آن در فضاسازی قرآنی در سطح جامعه فردا، چهارم اردیبهشت‌ماه، در ایکنا بررسی می‌شود.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این نشست در ادامه سلسله‌ نشست‌های تخصصی «بررسی و تبیین نقش و کارکرد کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد در توسعه فرهنگ قرآنی کشور» از سوی ایکنا و با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کشور، محمدرضا جعفری، معاون آموزشی این ستاد عالی و مرتضی نجفی قدسی، از کارشناسان و فعالان قرآنی کشور، حضور خواهند داشت.

در این نشست علاوه بر بررسی و تبیین طرح تلاوت نور و تأثیر آن در جامعه، موضوعاتی درباره همایش «مسجد و قرآن» که قرار است از هفتم اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان ستاد عالی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد کشور در مشهد برگزار شود، عنوان خواهد شد.

علی فربین، مدیرکل قرآن و عترت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی _ هنری مساجد کشور، نیز در این نشست به عنوان کارشناس و مجری حضور خواهد داشت.

نشست تخصصی «تبیین طرح تلاوت نور و تأثیر آن در فضاسازی قرآنی در سطح جامعه»، فردا، یک‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه، از ساعت 9 در خبرگزاری ایکنا واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور برگزار خواهد شد. 

کد خبر 133111
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز