همشهری آنلاین: سایت سفارت انگلیس در ایران اقدام به انتشار تصویر مطالب و عکس توهین آمیزی علیه ایران و به زبان فارسی کرده است.

سایت سفارت انگلیس

سفارت انگلیس در ایران در ادامه اقدامات ضد ایرانی خود از تحریم برخی شخصیت‌ها و مقامات کشورمان با عنوان ناقضان حقوق‌بشر یاد کرده و ادعا کرده که اتحادیه اروپا به دلیل سابقه بد ایران در موضوع حقوق بشر به این توافق رسیده است.

این سایت با انتشار تصویر بزرگی از طناب دار و مطلبی با عنوان تحریم ناقضان حقوق بشر در ایران، به انتشار مطالبی علیه کشورمان پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت سفارت بدون اشاره به وقایع اتفاق افتاده در منطقه و کشتار مردم این کشورها توسط حاکمان مورد حمایت انگلیس، از قول وزیر خارجه این کشور آورده است: اتحادیه اروپا در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران نگرانی جدی دارد.

در این سایت تصاویر و سابقه افرادی که با عنوان ناقضان حقوق بشر از آنها یاد شده، قرار داده شده است.

سفارت انگلیس پیش از این نیز در خصوص دستگیری افرادی که در تظاهرات 2 سال گذشته حضور داشتند واکنش نشان داده و حتی توسط گس سفیر سابق این کشور به عنوان قهرمان ملی نام برده شده‌اند.

همچنین در این سایت نسبت به بازداشت افرادی که به اقدام علیه امنیت ملی محکوم هستند واکنش نشان داده شده و از این موضوع ابراز نگرانی شده است.

 

کد خبر 132557
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز