دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ساعت 12 امروز با 6 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز 412 هزار تومان فروخته شد.

محمد کشتی آرای در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: با وجود عرضه سکه و شمش طلا در بانک کارگشایی و کاهش 4 دلاری قیمت جهانی هر اونس طلا، قیمت سکه هنوز متناسب با قیمت جهانی طلا نشده و حدود هشت هزار تومان گران تر است.

وی افزایش تقاضای داخلی برای خرید سکه و سرمایه گذاری در این زمینه را علت این موضوع دانست و گفت: برخی از سرمایه گذاران داخلی با توجه به پیش بینی کارشناسان درباره ادامه افزایش قیمت جهانی طلا به خرید سکه روی آورده‌اند.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا در هر کشوری به قیمت جهانی آن وابسته است، افزود: امروز قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1472 دلار معامله شد.

کشتی آرای گفت: نیم و ربع سکه امروز در ساعت 12 به ترتیب 207 هزار و 123 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز هر کدام چهار هزار تومان افزایش داشت.

این فعال صنف طلا و جواهر افزود: ساعت12 امروز هرگرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت هم بدون تغییر نسبت به دیروز حدود 40 هزار تومان داد و ستد شد.

وی قیمت امروز هر قطعه سکه یک گرمی را نیز 52 هزار تومان اعلام کرد و افزود : این رقم در مقایسه با دیروز هزار تومان افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر 132057
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز