دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی بانک ملی نرخ حراج و قیمت فروش سکه‌ها و شمش طلا در بانک کارگشایی را اعلام کرد و گفت: تا رسیدن قیمت‌ها به وضعیت تعادل، حراج ادامه دارد.

حسین دشتی در گفتگو با مهر نرخ حراج سکه‌ها و شمش طلا در بانک کارگشایی در روز گذشته را اعلام کرد و گفت: قیمت حراج و پایه اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 394 هزار و 200 تومان و بالاترین قیمت معامله شده این سکه 404 هزار تومان بود.

 سخنگوی بانک ملی ایران افزود: نرخ پایه حراج هر قطعه سکه نیم بهار آزادی 197 هزار و 100 تومان و بالاترین نرخ معامله شده آن 201 هزار تومان  اعلام شد.

 وی همچنین قیمت پایه حراج هر قطعه سکه ربع بهار آزادی را 98 هزار و 600 تومان ذکر و تصریح کرد: بالاترین نرخ معامله ربع سکه نیز 119 هزار تومان بوده است.

 دشتی قیمت پایه حراج شمش یک کیلوگرمی طلا در بانک کارگشایی طی حراج روز گذشته را 52 میلیون و787 هزار تومان اعلام کرد و افزود: اما بالاترین قیمت فروخته شده شمش طلا به 53 میلیون و 450 هزار تومان رسید.

 سخنگوی بانک ملی خاطرنشان کرد: حراج سکه‌ها و شمش طلا در بانک کارگشایی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های بانک ملی تا زمانیکه بانک مرکزی اعلام کند و همچنین تا زمان بهبود قیمتها در بازار ادامه خواهد داشت.

کد خبر 132037
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز