شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

کاظم جلالی * اعلام نگرانی مقامات آمریکایی از حمله نیروهای عراقی به اردوگاه اشرف و حمایت از منافقین، موضوعی است که طشت رسوایی آمریکا در پشتیبانی از تروریست‌ها را برملا کرده است؛ زیرا آمریکایی‌ها اساسا تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم‌بندی کرده و در این جهت همواره برخورد دوگانه‌ای اتخاذ کرده‌اند.

کاظم جلالی

در این خصوص باید گفت که سیاستمداران آمریکایی سالیانی است که از پشت بام جهان افتاده و صدای آن را نیز همه مردم دنیا شنیده‌اند لذا آمریکایی‌ها خودشان هنوز سازمان منافقین را در لیست گروه‌های تروریست نگه داشته و اعضای این گروهک را تروریست می‌دانند و این در حالی است که جنایات و عملیات‌های تروریستی آنها بر کسی پوشیده نیست.

اشک تمساح ریختن آمریکایی‌ها برای اعضای این گروهک تروریست جای تعجب ندارد. بررسی عملکرد آمریکایی‌ها این واقعیت را عیان می‌کند که آنها در مورد کشتار مردم در بحرین و سایر کشورهای منطقه توسط حکام دیکتاتور بی‌تفاوتند یا پشتیبان دولت‌هایی هستند که مردم خود را شکنجه می‌کنند، به قتل می‌رسانند و به زندان می‌اندازند. در چنین شرایطی نسبت به کشته شدن چند تروریست اعلام موضع می‌کنند و این واکنش از آن جنس مواضعی است که برای اعدام چند سوداگر مواد‌مخدر از خود نشان می‌دهند اما در مقابل کشته شدن این حجم از بی‌گناهان سکوت اختیار می‌کنند و اینها از برخوردهای دوگانه آمریکا و برای افکار عمومی آشکار است.

حمله نیروهای عراقی به اردوگاه اشرف بر آمده از خواست دولت و مردم عراق است زیرا ملت عراق خاطرات تلخی از این گروهک در دوران رژیم صدام دارند که با همکاری نیروهای بعثی اقداماتی علیه آنان انجام داده‌اند. جمهوری اسلامی ایران نیز همواره در عرصه جهانی پیگیر رسیدگی به جنایات این گروهک بوده زیرا سازمان منافقین گروهی است که به اعتراف خودشان که به‌صورت رسمی منتشر کرده‌اند ادعای به شهادت رساندن بسیاری از مقامات و مسئولین ایرانی را دارند؛ البته باید به این نکته هم اشاره کرد که در داخل ایران این گروهک منحرف دارای هیچگونه پایگاه مردمی نیست.

* سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس

کد خبر 131872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز