همشهری آنلاین: جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار تهران ضمن ابراز همدردی و حمایت قاطع از ملت‌های مسلمان اعلام کرد که در واکنش به جنایات وحشیانه عمال استکبار ‌در کشورهای اسلامی تجمع اعتراض‌آمیز برگزار می‌کند و اصناف و بازار نیز ‌دوشنبه هفته آینده تا ساعت 11 صبح تعطیل است.

جامعه  اسلامی اصناف و بازار تهران با صدور بیانیه‌ای کشتار مسلمانان ‌منطقه توسط استکبار و ایادی آنها را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این بیانیه آمده است: امروز که بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان کشورهای تحت ظلم و ستم علیه حکام ظالم و فاسد در جهان بخصوص در کشورهای اسلامی شکل گرفته، دیکتاتورها با کمک قدرت‌های سلطه‌گر همانند آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورها با شیوه‌های گوناگون به کشتار مردم بی‌پناه و بی‌دفاع می‌پردازند و آنها را به خاک و خون می‌کشند.

این بیانیه می‌افزاید: متأسفانه سران این کشورها با همدستی و کمک‌گیری و استمداد از بعضی حکام منطقه بخصوص عوامل سعودی و اماراتی و هماهنگ با سیاست‌های استکباری، با خشونت برای مقابله با این موج بیداری اسلامی برخاسته و از ریختن خون ملت مظلوم خود دریغ نمی‌کنند.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار تهران در این بیانیه ضمن ابراز همدردی و حمایت قاطع از ملت‌های مسلمان و ‌نیز ‌محکوم کردن "اقدامات وحشیانه عمال استکبار جهانی در بحرین، یمن، لیبی و ... که با سکوت جوامع بین‌المللی صورت می‌گیرد "، ‌اعلام کرد که روز دوشنبه مورخ 22 / 1 / 90 بازار و اصناف تا ساعت 11 صبح تعطیل است

کد خبر 131619
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز