گروه حوادث: مرد جنایتکار هنگامی که همسرش و سرباز کلانتری 126 تهرانپارس با حکم قضایی برای جمع آوری جهیزیه به مقابل خانه اش رفته بودند، در اقدامی جنون‌آمیز با شلیک‌های اسلحه شکاری، پس از قتل همسرش و مجروح کردن سرباز وظیفه، به زندگی‌ خود پایان داد.

شلیک های مرد عصبانی

ساعت 10 و نیم صبح پنجشنبه، پس از‌آنکه صدای شلیک گلوله و جیغ دلخراش زنی جوان از حیاط آپارتمان شماره 30 کوچه بهارک در خیابان مهران سجده ای فرجام به گوش رسید ،  همسایه‌های آپارتمان 5 طبقه وحشتزده به پشت پنجره‌ها دویدند.

در فاصله چند ثانیه، در حالی‌که جسد غرق خون مهرانگیز(منیژه)-همسر صاحبخانه واحد شماره یک- روی سنگفرش حیاط افتاده بود، بار دیگر صدای شلیک گلوله به گوش رسید و این بار مرد مسلحی که اسلحه شکاری دولولی در دست داشت، سرباز جوانی را که همراه زن بود و با شنیدن صدا به سمت آن برگشته بود، هدف گلوله قرار داد.

مرد جنایتکار به نام محمودرضا که صاحبخانه واحد یک آپارتمان بود، بدون توجه به جسد غرق خون همسرش و سرباز جوان که بیهوش بر روی زمین افتاده بودند، به داخل آپارتمان مسکونی خود بازگشت و در را قفل کرد.

با گزارش موضوع جنایت خونین از سوی ماموران کلانتری 126 ،نیم ساعت بعد از وقوع جنایت، ولی الله حسینی بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی در حالی که آپارتمان شماره 30 برای جلوگیری از فرار قاتل در محاصره ماموران کلانتری و تیم‌های عملیاتی اداره یکم و دهم آگاهی قرار گرفته بود، در محل حاضر شد.

در حالی‌که هر لحظه این احتمال وجود داشت که مرد قاتل دست به جنایت دیگری بزند، دستور ورود به خانه صادر شد، اما هنگامی‌که ماموران قصد داشتند در عملیاتی ضربتی پا به خانه مرد مسلح بگذارند، صدای شلیک 4 گلوله از واحد یک به گوش رسید و لحظاتی بعد وقتی ماموران از طریق حیاط خلوت و شکستن شیشه‌ها قدم به خانه گذاشتند با جسد مرد مسلح که با شلیک گلوله به شکمش خودزنی کرده بود، در کنار ورودی آشپزخانه روبرو شدند.

جهیزیه خونین

سرهنگ رودکی رئیس کلانتری  126در توضیح این حادثه گفت: ساعت 10 صبح پنجشنبه زن جوان به نام مهرانگیز( منیژه)، همراه برادرش با حکم دادگاه ، برای جمع آوری جهیزیه خود به کلانتری مراجعه کرد که سربازوظیفه الیاس لطفی راکه تنها 2ماه به پایان خدمتش باقی مانده بود، به همراه آنها فرستادیم تا در حضور وی جمع آوری جهیزیه انجام شود.

اما هنگامی که‌ آنها به جلوی خانه رفته و زنگ را فشردند،  با اینکه شوهر زن - محمودرضا- درخانه بود، ولی در را باز نکرد و به همین دلیل آنها احضاریه را برروی در چسبانده و قصد خروج ازخانه و سوارشدن به خودروی برادر مقتول را که بیرون آپارتمان در انتظارشان بود داشتند که ناگهان قاتل که کارمند بازخرید شده مهمات سازی بود، درحالی که اسلحه شکاری دولولی دردست داشت ازآپارتمان خارج شده و در یک چشم برهم زدن همسرش را از ناحیه کتف راست هدف قرار داد و پس از آنکه سرباز لطفی به سمت وی برگشت، وی را نیز از ناحیه شکم هدف قرار داد و سپس به داخل خانه بازگشت.

سرهنگ رودکی در ادامه افزود: با گزارش موضوع به اورژانس و پلیس توسط برادر مهرانگیز که شاهد جنایت بود، ماموران اورژانس به سرعت در صحنه حضور یافتند و در حالیکه مهرانگیز جان باخته بود، سرباز لطفی که دچار خونریزی شدید بود به بیمارستان تهرانپارس انتقال یافت  که در حال حاضر بعد از انجام عمل جراحی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

کلکسیون چاقوی مرد جنایتکار

بازپرس ولی‌الله حسینی که به همراه تیم پلیسی آگاهی پایتخت به صحنه جرم رسیده بود نیز در توضیح این پرونده تلخ جنایی گفت: در بازرسی از خانه، کلکسیون چاقویی از داخل کمد شخصی قاتل کشف شد و این در حالی است که آثار ساخت مهمات درگوشه و کنار منزل نیز به چشم می خورد.

وی افزود: مهرانگیز و محمودرضا 2سال قبل به عقد هم درآمده بودند ولی به خاطر اختلافات شدید خانوادگی از9 ماه قبل، زن جوان خانه را ترک کرده و به منزل پدری‌اش رفته بود، روز حادثه نیز وی بدون اطلاع از نقشه مرگبار شوهرش، در حالی که نامه صادره از سوی دادگاه خانواده را در دست داشت به منزل همسرش مراجعه کرده بود تا جهیزیه خود را جمع آوری کند که این حادثه تلخ رخ داد.

بازپرس ولی الله حسینی درخصوص سرنوشت این پرونده درحالی که عامل اصلی شلیک‌های مرگبار جان باخته است گفت :تحقیقات درباره انگیزه و اختلاف این زوج انجام خواهد شد و در نهایت پرونده مختومه می‌شود.

کد خبر 13155

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز