جمعه ۲۲ دی ۱۳۸۵ - ۰۹:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: ‌حسن سربخشیان یک نمایشگاه عکس دارد با عنوان "عروسی ایرانی"

نمایشگاه عکس ‌حسن سربخشیان شنبه 23 دی در کافه گالری ماه‌ مهر افتتاح می‌شود. سربخشیان در این نمایشگاه حدود 20 عکس رنگی از مراسم عروسی اقوام ایرانی به نمایش می گذارد. عروسی ایرانی سومین نمایشگاه حسن سربخشیان است.

حسن سربخشیان در این باره می گوید: مدتها به دنبال علاقه شخصیم در عکاسی مستند اجتماعی بودم که به خاطر فراهم شدن زمینه انجامش بسیار خرسندم و امیدوارم بتوانم این پروژه را که اکنون نیمه کاره است به اتمام برسانم. واقعیت اینست که فاصله گرفتن از دنیای خبر برایم خیلی سخت است اما در صدد هستم تا بتوانم توازنی بین ایندو شاخه عکاسی برقرار کنم. برپایی این نمایشگاه از مجموعه ای که هنوز در نیمه انجامش هستم و بازخورد توجه علاقه مندان به این امر دلیل موجهی برای نمایش آثارم می باشد.تقابل سنت و مدرنیزم، تیپ‌شناسی اقوام، آیین و سنن ایرانی در عکس‌هایم از مردمان کلات نادری، تالش، خرم‌آباد، منداییان خوزستان که در بوفه گالری ماه مهر به نمایش داده می‌شوند

حسن سربخشیان قرار است در روزهای 26 دی و 3 بهمن‌ از ساعت 17 تا 20 در کافه گالری ماه مهر به گفتگو و بررسی عکس های خود و سایر علاقه مندان بپردازد.
نخستین نمایشگاه انفرادی سربخشیان، سال 83 در گالری گلستان - حاصل هشت‌ سال عکاسی خبری - و دومین نمایشگاه اردیبهشت‌ماه 85 - مردم کوچه بازار، دو قشر پرهیاهو و گمشده‌ی جامعه - در گالری خاک برپا شد.
حسن سربخشیان کتاب نبض زمان  را هم با عکس‌های خبری  هشت سال فعالیت خود و در عرصه مطبوعات هم پنج گزارش کلی ایران، المپیک آتن، عراق، افغانستان و حج را منتشر کرده است. 
اگر علاقه مند به تماشای این عکس‌ها هستید:
نشانی کافه گالری ماه مهر این است: خیابان ولیعصر؛ روبروی پارک ملت؛.خیابان کاج‌آبادی؛ شماره 12

کد خبر 13094

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز