همشهری آنلاین: سردبیران مجله تایم به مناسبت پایان سال میلادی 2006 از میان عکس‌‌های بخش "تصاویر هفته" این نشریه گزیده‌ای را به دست داده‌اند که به نوعی بازتاب‌دهنده وقایع مهم امسال در مناطق مختلف جهان هم هست.

به افتخار مادر

پاتریسیا اسمیت دست پدرش جیمز اسمیت را در هنگام خواندن نام‌های قربانیان 11 سپتامبر در محل حادثه در دست دارد. مادر پاتریسیا، افسر پلیس، موریا اسمیت، در انفجار مرکز تجارت جهانی در نیویورک کشته شد.

به افتخار مادر

Spencer Platt / Getty Images

تعویض کلاه

منشی پاپ بندیکت شانزدهم، پدر گئورگ گانسواین به پاپ در تغییر کلاه سفیدش پیش از حضور در برابر جمعیت در میدان سن‌پیر کمک می‌کند.

تعویض کلاه

Ettore Ferrari /EPA

شادی در میان ویرانه‌ها

حسین داهر و هدیه معنیه روز عروسی‌شان را در حومه جنوبی بیروت نزدیک خانه‌شان که در جریان جنگ حزب‌الله و اسرائیل بوسیله نیروهای اسرائیلی به شدت بمباران شده جشن می‌گیرند.

شادی در میان ویرانه‌ها

Wael Hamzeh / EPA

اداره زیر آب

اداره زیرآب، خلق شده در آکواریوم لندن،که قصدش نشان دادن مقدار هنگفتی آب (343 میلیارد گالون) است که در هر سال بوسیله شرکت‌های انگلیسی مصرف می‌شود - مقداری که سه برابرحد مورد نیاز است.

اداره زیر آب

Edmond Terakopian / EMPICS /LANDOV

قیام یونانی

یک معلم درخواست‌هایش را در برابر نیروهای پلیس در یک تظاهرات زیر باران در مرکز آتن فریاد می‌کشد. پلیس به سوی معلمان مدارس ابتدایی و سایر اموزگاران که در حال اعتصاب هستند، گاز اشک‌آور پرتاب کرد.

قیام یونانی

    Kostas Tsironis /AP

بالاگرفتن خشونت

جسد یک مجرم که با شلیک پلیس در کولونی لوس یروفسورز در تگوسیگالپای هندوراس کشته شده است. رهبران کشورهای آمریکای مرکزی و جمهوری دومینیکن در 4 اکتبر در هندوراس در مورد توقف خشونت در منطقه مذاکره می‌کنند.

تشدید خشونت

EDGARD GARRIDO / AP

روز سیاه

زنان فلسطینی در مراسم ترحیم دو برادرشان اشک می‌ریزند که در بمباران اسرائیلی‌ها در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

روز سیاه

MAHMUD HAM / AFP / GETTY

کد خبر 11245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز