دوشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از فعالیت یک صد هزار مامور برای کنترل نامحسوس بخش حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

cars

more

   آشنایی با نکات ایمنی در رانندگی

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ سردار سرتیپ اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از عوارضی تهران - قم در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به فعالیت 500 هزار نفر برای اجرای طرح نوروزی در سراسر کشور گفت: ماموران پلیس نیز در همه محورهای کشور حضور دارند و بالگردهای نیروی انتظامی نیز مسیرهای مواصلاتی را رصد می کند.

وی از مدیریت هموطنان در توزیع سفر و رانندگی صحیح صمیمانه تشکر و اضافه کرد: میزان تصادفات و سوانح در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

سردار مومنی خواب آلودگی و خستگی را بیشترین علل وقوع تصادفات در ایام نوروز اعلام کرد و گفت: در تصادفی که در آخرین لحظات سال گذشته در محور جیرفت روی داد به علت خواب آلودگی راننده اتوبوس متاسفانه هشت نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

وی خطاب به رانندگان افزود: حفظ جان سرنشینان علاوه بر رانندگی وظیفه سنگین آنان است و باید برای حفظ جان خود و عزیزانشان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: تاکنون راه بندی و ایستایی های سنگینی در محورهای مواصلاتی کشور گزارش نشده است و امروز نیز آخرین گروه از هموطنان پس از تحویل سال مسافرت خود را آغاز کردند.

سردار مومنی افزود: پلیس از یکی دو روز بعد، آماده مدیریت سفرهای برگشت مسافران می شود.

وی گفت: سازماندهی و آمادگی‌ها مقدمه و در نهایت همکاری مردم و رعایت قوانین و مقررات در برقراری ایمنی موثر است.

کد خبر 130867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز