سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: بخش‌هایی از جاده‌های شریانی استان به دلیل بارش باران بهاری لغزنده است

 و توصیه می‌شود مهمانان نوروز و دیگر رانندگان با توجه و مراقبت بیشتری به ادامه مسیر بپردازند

سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری، افرود: باران بهاری که بصورت مقطعی در برخی از نقاط استان مازندران در حال بارش است موجب لغزندگی محورهای مواصلاتی شده است.

more

  آشنایی با نحوه رانندگی در باران

وی از مه آلود بودن بخش‌های مرتفع جاده‌های شریانی کندوان و فیروزکوه در استان خبر داد و اظهار داشت: این وضعیت موجب کندی تردد خوردو های در این مناطق شده است.

محمدنژاد با اشاره به وضعیت جاده های استان از مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به مازندران را دارند، تقاضا کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بصورت کامل رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار در این ایام نباشیم.

more

   آشنایی با نکات ایمنی در رانندگی

وی از باز بودن تمامی راه های اصلی ، شریانی و فرعی استان خبر داد و بیان داشت: تردد خوردوها در محورهای مواصلاتی شریانی استان به صورت عادی و روان است و در برخی از مناطق به صورت مقطعی بر سنگینی ترافیک افزوده می‌شود‌.
محمدنژاد با اشاره به آمادگی نیروهای امدادی همچون پلیس راه و راهداران در استان، اضافه کرد: پلیس با تمام امکانات و

تجهیزات در خدمات مردم است تا شرایط مطلوبی برای مسافران و گردشگران فراهم کند.

فرمانده پلیس راه استان مازندران اظهار داشت: جاده‌های شریانی استان زیر بار خودروهای مسافران نوروزی رفته و هم اکنون مسافران و گردشگران در حال ورود به مازندران همیشه بهار هستند

کد خبر 130888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز