مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۴
۰ نفر

گروه شهری: نخستین جشنواره منابع طبیعی و رسانه با شعار توسعه فرهنگ منابع طبیعی در گرو همکاری و مشارکت رسانه‌ها، روز گذشته با حضور مسئولان ارشد سازمان جنگل‌ها و مدیران منابع طبیعی سراسر کشور در هتل المپیک برگزار شد.

علی سلاجقه، رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در این جشنواره با اشاره به 11 شهید و 451 جانباز منابع طبیعی کشور گفت: منابع طبیعی کشور بدون حضور رسانه‌ها سازمانی گمنام است. به همین دلیل با برگزاری این جشنواره تلاش کردیم تا جایگاه اصحاب رسانه را در منابع طبیعی تبیین کنیم.

وی از اصحاب رسانه به‌عنوان نخبگان عرصه منابع طبیعی یاد کرد و گفت: مدیران مشغول تلاش هستند اما زوایای عملکردی آنها برای خودشان قابل تجزیه و تحلیل نیست و این نگاه تیزبین اصحاب رسانه است که ضمن تجزیه و تحلیل عملکرد مجموعه مدیران و دست‌اندرکاران به آنها هشدار داده می‌شود.

در این همایش از برگزیدگان عرصه رسانه‌ای در حوزه منابع طبیعی با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد. روزنامه همشهری نیز بنا به تشخیص هیات داوران به‌عنوان رسانه برتر ملی در حوزه منابع طبیعی شناخته شد.سال گذشته روزنامه همشهری تنها رسانه مکتوب برگزیده بود که مورد تقدیر وزیر جهادکشاورزی قرار گرفت.

کد خبر 130492

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز