برن: بسیاری از شرکت‌ها و افراد به‌دنبال جایی می‌گردند که اموال خود را در آنجا حفاظت کنند.

بانک مخفی

به همین خاطر در سوئیس بانکی مخفی در اعماق کوه وجود دارد که مشتری‌های خاصش حسابی از آن راضی هستند. این مخفیگاه در اعماق کوه‌های گرانیتی ساخته شده است که مردم محلی آن را به نام گذرگاه گوتارد می‌شناسند. صاحب این بانک یک‌متخصص نظامی است که در سال 2001 این غار بزرگ را خرید و آن‌را تبدیل به یک‌گاوصندوق ویژه کرد. علاوه بر فلزات گرانبها مانند طلا و سنگ‌های قیمتی، در این بانک مخفی سرورهای اطلاعات محرمانه شرکت‌های مهم نیز قرار دارد. کارمندان این مرکز زیر زمینی به هیچ عنوان مجاز به اعلام محل کار خود به دیگران نیستند و تاکنون خبرنگاران انگشت‌شماری با دادن تعهدات سنگین توانسته‌اند از آن بازدید کنند.

جایزه مسابقه؛ هزینه مراسم دفن!

برلین: یک شبکه رادیویی در آلمان در حال برگزاری مسابقه‌‌ای است که جایزه‌اش از همین حالا حسابی جنجالی شده است. این شبکه رادیویی از شنوندگان خود خواسته‌ است که پیامی را که علاقه دارند روی سنگ قبرشان نوشته شود برای هیأت‌داوران این مسابقه ارسال کنند. مسئولان این شبکه رادیویی اما اعلام کرده‌اند که جایزه برنده خوش شانس این مسابقه تقبل هزینه مراسم باشکوه سوگواری و دفن وی خواهد بود که در زمان مرگش به‌وسیله یک‌چک پرداخت می‌شود. با وجود این، تاکنون صدها نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند و داوران مشغول بررسی نوشته‌های آنها هستند. هر چند انتقادات شدیدی از این مسابقه صورت گرفته است اما مسئولان این شبکه اعلام کرده‌اند که با برگزاری این رقابت عجیب تلاش کرده‌اند ترس از صحبت درباره مرگ را کمتر کنند.

مسابقه خوردن همبرگر پرکالری

لندن: رستورانی در انگلیس با اعلام پخت یک‌ساندویچ همبرگر غول‌پیکر و پرکالری، مردم را به رقابت برای خوردن آن دعوت کرده است. این ساندویچ همبرگر که قطری بیش از 30سانتی‌متر دارد از اجزای مختلفی از جمله 3کیلوگرم گوشت تشکیل شده است. بر اساس حساب و کتاب‌ها، این همبرگر بیش از 13هزار و 464کالری انرژی دارد که به اندازه انرژی مورد نیاز برای 7روز یک‌مرد با جثه متوسط به‌حساب می‌آید. مسئولان این رستوران اعلام کرده‌اند که مدعیان پرخوری می‌توانند در رقابت ویژه‌ای برای خوردن این همبرگر شرکت کنند. هر چند درست کردن هر کدام از این همبرگرها بیش از 30 پوند هزینه دارد اما غذا برای شرکت‌کنندگان در مسابقه مجانی است. فردی که بتواند این همبرگر را طی 2ساعت، به‌طور کامل بخورد 200 پونده جایزه نقدی دریافت می‌کند.

کما به‌خاطر جای پارک

نیویورک: به کما رفتن یک‌زن آمریکایی طی یک دعوا بر سر جای پارک این روزها حسابی در این کشور جنجالی شده است. خانم لونا روزاس با ایستادن در خیابان یک‌جای پارک برای نامزدش گرفته بود که این مسئله به مشاجره او با مردی که قصد پارک کردن خودرو‌ی خود را داشت منجر شد. طی این دعوا آقای فولر این زن را هل می‌دهد و سر وی پس از برخورد با زمین شروع به خونریزی می‌کند. این مرد که صاحب 2 بچه است پس‌از این ماجرا از صحنه فرار می‌کند اما با اعلام شماره پلاکش به پلیس توسط عابران، ساعتی بعد بازداشت می‌شود. خانم روزاس اکنون در کما به سر می‌برد و پزشکان امید چندانی به بهبودی او ندارند. آقای فولر اعلام کرده است که ضربه نخست را این زن زده و او فقط از خودش دفاع کرده است.

کد خبر 130079

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز