همشهری آنلاین: یک پوست موز که باعث لیز خوردن بسیاری از شخصیت‌های کارتونی می‌شود، این بار ظاهرا باعث افتادن یک زن کالیفرنیایی در دنیای واقعی شد.

bannana

به گزارش رویترز، ایدا والنتیاین، 58 ساله از فروشگاه 99 Cents Only که در ماه آوریل گذشته در آن روی پوست موز لیز خورد، ادعای غرامت کرده است.

او گفت که دچار فتق دیسک بین‌مهره‌ای و آسیب بافتی شده است و 9000 دلار صرف هزینه‌های پزشکی کرده است و به دنبال مقدار مشخص‌نشده‌ای غرامت است.

کورتنی میکولاژ از شرکت حقوقی کویرک در ونتورای کالیفرنیا که وکالت او را به عهده گرفته است، گفت: "او به پشت روی زمین افتاده بود."

میکولاژ گفت که فروشگاه 99 Cents Only در فونتانای کالیفرنیا حاضر به پذیرش مصالحه با پرداخت 44000 دلار نشده است. مدیران این شرکت، فروشنده کالاها با تحفیف‌های عمده که صدها فروشگاه در ایالت‌های غربی آمریکا دارد، در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند.

این تصویر در فرهنگ عامه که یک پیاده‌روی بی‌‌خیال با لیز خوردن روی پوست موز کله پا می‌شود، به اواخر قرن نوزدهم باز می‌گردد که موز به غذای خیابانی محبوب در شهرهای آمریکا بدل شد، و روزنامه‌ها پوست موز را به عنوان یک مایه آزار مردم تصویر کردند.

هفته نامه هارپر در 1897 شکایت کرد که "هر کسی پوست موز را در پیاده‌روها می‌اندازد آزار بسیاری برای مردم ایجاد می‌کند، و کاملا مسئول شکستن دست و پای افراد است."

کد خبر 129684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز