چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم‌ فوتبال ذوب آهن ایران نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اولین دیدارش در فصل جدید این مسابقات برابر الامارات امارات به پیروزی دست یافت تا نخستین گام را با کسب سه امتیاز بردارد.

فوتبال

به گزارش مهر، روز دوم از هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک دیدار از گروه D پیگیری شد که تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران نایب قهرمان دوره گذشته این مسابقات موفق شد با نتیجه 2 بر یک برابر الامارات امارات به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که با قضاوت والنتین کوالکنو ازبکستانی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، سیدمحمد حسینی(1+45) و ایگور کاسترو(53) گل‌های تیم ذوب آهن را به ثمر رساندند و نیبل داوودی(38) زننده تک گل تیم الامارات بود. محمدعلی احمدی و مهدی رجب زاده از تیم ذوب‌آهن و علی ربیع و ادریس فوزی از تیم الامارات هم بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند.

منصور ابراهیم زاده در این دیدار از شهاب کردان، سیدمحمد حسینی، محمدعلی احمدی، فرشید طالبی(82- سینا عشوری)، حسین ماهینی، قاسم حدادی فر، محمد قاضی(65- اسماعیل فرهادی)، محمدرضا خلعتبری، شاهین خیری، مهدی رجب‌زاده و ایگور کاسترو(74- جلال رافخواهی) در ترکیب تیمش استفاده کرد.

کد خبر 129649
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز