همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقال هموطنانمان از کشور لیبی به دلیل ناآرامی‌های موجود در آن کشور گفت: وزیر خارجه کشورمان با حضور در کمیسیون توضیحاتی در این خصوص ارائه داد و قرار است که سفیر لیبی در تهران نیز برای انتقال ایرانیان از آن کشور با ما همکاری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

محمود احمدی‌ بی‌غش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی راجع به انتقال هموطنان کشورمان از کشور لیبی به دلیل ناآرامی‌های موجود در آن کشور گفت: وزیر خارجه کشورمان با حضور در کمیسیون توضیحاتی در این خصوص ارائه داد و قرار است که سفیر لیبی در تهران نیز برای انتقال ایرانیان از آن کشور با ما همکاری کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقاضای پناهندگی سفیر لیبی از ایران گفت: وی همچنین تقاضا کرده که خانواده‌اش را از لیبی به ایران منتقل کند.

وی در مورد طرح تحقیق و تفحص از شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور به جلسه ظهر دیروز این کمیسیون اشاره کرد و گفت: جلسه امروز اولین جلسه‌ای است که قرار است با حضور آقای مشایی برگزار شود و در مورد راه‌کارها و روش‌های شروع به کار برای تحقیق و تفحص صحبت خواهیم کرد.

 کاظم جلالی از دیگر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد موضوع انتقال ایرانیان از کشور لیبی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

 

کد خبر 129366
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز