همشهری آنلاین: شب دوم رقابت‌های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار به پایان رسید که در مهمترین دیدار آرسنال برابر بارسلونا به پیروزی دست یافت.

جام باشگاه‌های اروپا

به گزارش همشهری آنلاین، در مرحله دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب (26 بهمن) ، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان بارسلونا بود. تیم بارسلونا که ماه‌ها نه در لیگا و نه در لیگ قهرمانان شکست خورده بود، در حالی که در نیمه نخست بازی با آرسنال تیم برتر میدان بود با نتیجه دو بر یک برابر این تیم شکست خورد.

ابتدا داوید ویا در دقیقه 26 بارسلونا را پیش انداخت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم روبین فن پرسی در دقیقه 78 بازی را به تساوی کشاند و پنج دقیقه بعد آندری آرشاوین دومین گل آرسنال را وارد دروازه بارسلونا کرد تا این بازی با نتیجه دو بر یک به سود آرسنال به پایان برسد.

در دیگر دیدار دیشب تیم رم در خانه با نتیجه سه بر دو برابر شاختار دونتسک اوکراین شکست خورد تا شانس کمی برای صعود به مرحله نیمه نهایی داشته باشد. پروتا(دقیقه 28) و منز(دقیقه 61) برای رم و یادسون(دقیقه 29)، کاستا(دقیقه 36) و آدریانو(دقیقه 41) گلهای شاختار را به ثمر رساندند.

 

کد خبر 128537
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز