دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: راز سیاه مردی که با اجیر کردن 2 قاتل اجاره‌ای، نقشه قتل همسرش را طرح ریزی کرده بود فاش شد.

این مرد با پرداخت 2 میلیون تومان به قاتلان، نقشه قتل همسرش را عملی کرد و پس از جنایت جسد وی را به آتش کشید.

صبح 9 دی ماه، باغبانی با مرکز پلیس اصفهان تماس گرفت و از کشف جسد یک زن در گوشه‌ باغش خبر داد.  ماموران پلیس جنایی اصفهان پس از حضور در محل با جسد سوخته زنی روبه‌رو شدند که هیچ سرنخی از هویت او در دست نبود و به همین خاطر جسد این زن را به پزشکی قانونی انتقال دادند.

زمانی که  کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که این زن ابتدا به قتل رسیده و سپس جسدش به آتش کشیده شده است، تحقیقات پلیسی برای کشف راز این جنایت آغاز شد و ماموران به بررسی دقیق باغی پرداختند که جسد زن جوان در آنجا پیدا شده بود.

در حالی که این تحقیقات ادامه داشت، مردی با مراجعه به اداره آگاهی مدعی شد که دختر 32 ساله‌اش به نام اعظم به طرز مرموزی ناپدید شده و هیچ کس خبری از او ندارد.

زمانی که ماموران متوجه شدند مشخصات اعظم شباهت زیادی به مشخصات مقتول دارد، از پدر اعظم خواستند به شناسایی جسد بپردازد و آنجا بود که مشخص شد جسدی که در باغ پیدا شده متعلق به اعظم است.

پس از به دست آمدن این اطلاعات پلیس به تحقیق از پدر مقتول پرداخت و او گفت که دامادش پس از ناپدید شدن اعظم، رفتار مشکوکی داشته و احتمال دارد که از سرنوشت دخترش با خبر باشد.

این در حالی بود که تحقیقات انجام شده از همسایه‌های مقتول نیز نشان می‌داد که این زوج با یکدیگر اختلافات شدیدی داشتند و چندین بار تصمیم به جدایی گرفته بودند.

یکی از همسایه‌ها در این تحقیقات به ماموران گفت ساعت 11 روز حادثه صدای درگیری شدیدی را از خانه اعظم شنیده و پس از آن دو مرد ناشناس را دیدم‌ که از خانه خارج شدند.
پلیس که تنها مظنون این جنایت را همسر مقتول می‌دید، بازجویی از وی را آغاز کرد و این مرد در بازجویی‌ها پرده از نقشه سیاه خود برای قتل همسرش برداشت. او گفت: از مدتها پیش با همسرم مشکل داشتم وچند بار تصمیم گرفتم از او جدا شوم ولی او وخانواده اش مخالفت می‌کردند تا اینکه موضوع را بایکی از دوستانم به نام آرش که رفت وآمد خانوادگی داشتیم مطرح کردم.
آرش وقتی دید من حاضر نیستم به زندگی با همسرم ادامه دهم گفت که با دریافت دو میلیون تومان می‌تواند همسرم را ازبین ببرد و من که ادامه زندگی با اعظم برایم غیر‌ممکن بود، با اجرای این نقشه موافقت کردم. وی ادامه داد: روز حادثه پس از ترک خانه،  در را باز گذاشتم و آرش به همراه دو نفر دیگر از دوستانش به نام‌های رضا وحمید  وارد خانه‌ام شده وهمسرم را به قتل رساندند.
یک ساعت بعد آنها با من تماس گرفتند و گفتند که کار را تمام کرده اند. من هم به خانه برگشتم و با کمک آرش جسد همسرم را با خودرو پراید خودم به یکی از باغات اطراف شهر برده و به وسیله بنزین آتش زدم. رضا صالحی‌پژوه- مسئول مرکز اطلاع رسانی دادگستری اصفهان- با اعلام این خبر گفت: با اعترافات صریح همسر مقتول، ماموران همدستان وی را در دو عملیات جداگانه دستگیر کردند. در بازجویی‌های پلیسی آرش به اتهام قتل و رضا و حمید به معاونت در قتل زن 32 ساله اعتراف کردند.

کد خبر 12843

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز