گروه شهری: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر اعلام کرد: خطوط اتوبوس‌های بی‌آر تی سرویس‌دهی خود را همچون روزهای عادی به بهترین شکل ارائه کردند.

با این حال به‌دلیل ترافیک بسیار سنگین در برخی از معابر و بعضا آسیب جدی به اتوبوس‌های عبوری شرکت واحد توسط اغتشاشگران، لحظه‌ای در خدمات ناوگان اتوبوسرانی درنگ نشد.جعفر تشکری هاشمی افزود: با توجه به لزوم و ضرورت همکاری مسئولان شهری با دستگاه‌های مسئول به‌منظور تامین نظم و امنیت شهر، نسبت به انسداد چند ایستگاه مترو به‌صورت موقت در محدوده مرکزی شهر به‌منظور کاهش مشکلات ناشی از حوادث احتمالی اقدام شد. وی گفت: به محض رفع شرایط خاص مجددا نسبت به بازگشایی این ایستگاه‌ها اقدام شد.

وی ادامه داد: در جریان اغتشاشات دوشنبه 25بهمن بیش از یک میلیارد ریال خسارت به امکانات و تاسیسات شهری پایتخت وارد شد و از جمله فقط در منطقه 10 میزان خسارات بیش از 400 میلیون ریال برآورد می‌شود و این در حالی است که 37 دستگاه اتوبوس تک‌کابین و دو کابین در خط یک بی‌آرتی مجموعا بیش از 200 میلیون ریال خسارت دیدند.

تشکری هاشمی همچنین با ابراز تأسف از مطالب منتشرشده در یکی از خبرگزاری‌ها که به شکل ناآگاهانه و غیرمنصفانه مطرح شد تاکید کرد: خدمتگزاران مدیریت شهری همچون گذشته به‌عنوان سربازان مقام عظمای ولایت خدمت به مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را تکلیف خود می‌دانند و هرگز با این قبیل فضاسازی‌ها که در واقع آب به آسیاب دشمن ریختن است لحظه‌ای از فعالیت‌های خود در خدمت به شهروندان دست نخواهند کشید.

کد خبر 128416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز