مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: خانم کونیکو یامامورا (بابایی) از کشور ژاپن امروز در مدرسه علمیه نرجس (ع) حضور یافته و ضمن سخنرانی در جمع طلاب مدرسه از نمایشگاه حیات طیبه (ویژه زندگی استاد طاهایی) بازدید نمود.

زنان

به گزارش خبرگزاری زنان، وی در این بازدید در خصوص نحوه اسلام آوردنش گفت: قبل از ازدواج بودایی بودم و هیچ اطلاعی از دین اسلام نداشتم از آنجایی که قبل از اسلام آوردن باید بصیرت داشت و این نیاز به زمان دارد من با تلاش و همراهی شوهرم به آن رسیدم و همیشه آرزو داشتم فرزندانم نیز خود اسلام را درک کنند و سپس انتخاب نمایند.

وی افزود: اگر دستورات دین اسلام درست در جامعه پیاده شود جامعه نجات پیدا خواهد کرد.

امام رضا(ع) می‌فرمایند: کامل شدن دین سه ویژگی دارد که عبارت است از: فهم درست درباره دین، داشتن برنامه ریزی در زندگی تا به بیراهه نرویم و شکیبایی و صبر در برابر مصیبت‌ها.

خانم بابایی که یکی از فرزندانش در عملیات والفجر به فیض شهادت نائل گردیده است در پایان بیان داشت: دین اسلام و مخصوصاً شیعه همیشه در حال مبارزه با استکبار بوده است و شما عزیزان باید جوابگوی جامعه باشید و فقط در یک محیط بسته نباشید و به این بیاندیشید که چطور درس‌هایی را که در این مکان فرا می‌گیرید می‌توانید در جامعه پیاده نمایید.

کد خبر 127850
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز