همشهری آنلاین: دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شعب مؤسسه فرهنگی ـ هنری جامعة‌القرآن الکریم و اهل البیت(ع) از ، 21 بهمن‌ماه، با برگزاری مراسم افتتاحیه در تهران آغاز می‌شود.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شعب مؤسسه فرهنگی ـ هنری جامعة‌القرآن الکریم و اهل البیت (ع) ویژه آقایان طی روزهای 21 تا 23 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها صبح روز 21 بهمن‌ماه از ساعت 8 تا 10 در مجتمع آدینه برگزار می‌شود که تلاوت کریم منصوری، قاری بین‌المللی و سخنرانی حجت‌الاسلام قرنی و اجرای برنامه حفظ قرآن توسط محمدعلی اسلامی و محمدمهدی حق‌گویان، حفاظ این مؤسسه، از جمله برنامه‌های آئین افتتاحیه خواهد بود.

رقابت‌های این دوره از مسابقات پس از پایان مراسم افتتاحیه با حضور 114 نفر در مقطع زیر 16 سال و در رشته‌های حفظ پنج، 10 و 20 جزء و کل قرآن کریم و قرائت ترتیل و تحقیق برپا می‌شود و در مقطع بالای 16 سال 112 نفر در رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ کل قرآن و بخش فارغ‌التحصیلان و اساتید جامعة‌القرآن به رقابت می‌پردازند.

داوران ممتاز و بین‌المللی مسابقات قرآن کریم، از جمله علی‌اکبر حنیفی، محمدرضا پورزرگری، محمد عباسی، امیر آقایی و احمد ابوالقاسمی، این رقابت‌ها را قضاوت خواهند کرد.

همچنین مراسم اختتامیه صبح روز شنبه، 23 بهمن‌ماه، از ساعت 8:30 در محل مجتمع آدینه با تلاوت سعید طوسی، قاری بین‌المللی، سخنرانی حجت‌الاسلام طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی ـ هنری جامعة‌القرآن الکریم و اهل البیت (ع) و اهداء جوایز برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این مسابقات به نشانی تهران، بزرگراه آبشناسان، بعد از ستاری، خیابان شقایق، کوچه دهم، نبش بنفشه، مجتمع آدینه برگزار می‌شود. 

کد خبر 127798
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز